اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان برگزار شد

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با معرفی غرفه‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با معرفی غرفه‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران غرفه‌ها، پژوهشگران و دانشجویان در محل برگزاری نمایشگاه برگزار شد، مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال تعداد ۱۴ کارگاه آموزشی و ۱۰ پنل تخصصی مرتبط با معضلات استان با کمک دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه امسال، افزود: طی آمار روزانه بین ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کردند و رشد چشمگیری نسبت به سنوات قبل شاهد بودیم.

غفاری بیان کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی توسط دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی منعقد و رویداد فرش فناوری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که در آن فناوران ایده‌های خود را ارائه کردند.

دبیر بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان خاطرنشان کرد: از دیگر اتفاقات مهم نمایشگاه امسال، معرفی نیازهای فناورانه صنایع بود که در آن مشکلات و چالش‌های صنایع بیان شد و پژوهشگران و دانشگاهیان آنها را شنیدند که امیدواریم منتج به عقد تفاهمنامه شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های اجرا شده در نمایشگاه امسال، تورهای فناوری بود که در آن یک راهنما بخش‌های مختلف را توضیح داده تا مدعوین و مراجعان با تسلط بیشتری از بخش‌های مختلف دیدن نمایند.

همچنین همزمان با اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، غرفه‌های برتر این نمایشگاه معرفی شدند؛ بر این اساس، از میان دانشگاه‌های شرکت کننده در نمایشگاه امسال، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه فرهنگیان استان و مرکز تحقیقات علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به عنوان غرفه‌های برتر از میان دستگاه‌های اجرایی و غرفه‌ اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در حوزه صنایع خلاق به عنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شد.

در پایان به تمامی غرفه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه از سوی دبیرخانه نمایشگاه لوح یادبودی اهدا شد.

گفتنی است؛ بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان که از 17 آذرماه 98 در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز به کار کرده بود، با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه، غرفه دانشگاه آزاد استان گلستان به عنوان غرفه برتر بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045658

وب گردی

وب گردی