دانشجویان باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها استفاده کنند

کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این کنفرانس مقالات متعددی در خصوص مدیریت بازرگانی و روش‌های نوین کسب و کار و بازاریابی ارائه شد.
بیش از 130 مقاله علمی از سراسر کشور در حوزه مدیریت به دبیرخانه‌ی این کنفرانس ارائه شده بود که از این تعداد 51 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که مقاله‌های منتخب در نشریات معتبر علمی به چاپ خواهد رسید.
بازاریابی، بازرگانی داخلی، بازرگانی بین‌الملل، کارآفرینی و تجارت الکترونیک از جمله محورهای این کنفرانس بود که مقالات دریافت شده‌ آن در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه شد.
در این کنفرانس که با استقبال پرشور دانشجویان از جمله دانشجویانِ تحصیلات تکمیلی همراه بود، آخرین یافته‌ها و تحقیقات مدیریت بازرگانی و روش‌های نوین کسب و کار و بازاریابی توسط استادان به نام کشور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این کنفرانس ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، گفت: استقبال پرشور دانشجویان از این کنفرانس به ما انگیزه‌ی زیادی می‌دهد تا بیشتر از این دست کارها انجام داده و از جوانان حمایت کنیم.
وی با اشاره به نقش مهم استادان در توسعه‌ی کسب و کار، تجارت و ورود به بازار، افزود: استادان می‌توانند همسو با جهت‌گیری‌های نوین جامعه، دانشجویان را با این مفاهیم آشنا کنند تا تنگناهای موجود در عرصه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی و نرم‌افزار به دست یکایک شما دانشمندان برطرف شود و می‌توان با کمک به نسل جوان محصولاتی که مبتنی بر فناوری‌های نوین باشد را وارد بازار کرد.
رئیس واحد قزوین با اشاره به نمونه‌های مختلفی از کسب‌وکارهای موفق جوانان، گفت: این موفقیت‌ها حاصل نشده مگر با بهره‌گیری از هوش و دانش جوانان ایرانی و دانش کسب و کاری که توسط استادان برجسته برای این جوانان فراهم شده‌ است.
موسی‌خانی با اشاره به تکمیل شدن فاز دوم مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه، اظهار داشت: توصیه می‌کنم به دانشجویان که از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها استفاده کنند، ما در حال حاضر در فضایی نزدیک به 20 هزار مترمربع آماده‌ی برای هر نوع فعالیت علمی و پژوهشی هستیم.
در بخش دیگری از این کنفرانس که شامل یک میزگرد علمی بود، دانشجویان به بیان سوالات و نظریه‌های مختلف پرداختند که توسط استادان و پیشکسوتان علم مدیریت کشور به آن‌ها پاسخ داده شد.
شایان ذکر است؛ در پایان این کنفرانس، از داوران، استادان برجسته و برگزار کنندگان با اهدای لوح و هدایایی، تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045709

وب گردی

وب گردی