آیین نامه کانون های دانشجویی بازنگری می‌شود

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از بازنگری آیین‌نامه کانون‌های دانشجویی خبر داد و گفت: دستورالعمل مجامع تخصصی کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها را ابلاغ کردیم و این مجامع می‌توانند در دانشگاه‌ها تشکیل شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عسکری ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت بازنگری آیین‌نامه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی اشاره کرد و اظهار کرد: اخیرا بازنگری شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول کمیته‌ها و شورای مرکزی ناظر را در دستور کار قرار دادیم در ذیل فصل هفتم آیین نامه کانون‌های دانشجویی نیز دستورالعمل مجامع تخصصی کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها به تصویب شورای مرکزی نظارت دو وزارت خانه علوم و بهداشت رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر این دستورالعمل برای اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها می‌توانند مجامع تخصصی کانون‌ها را شکل دهند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص بازنگری آیین نامه انجمن‌های علمی دانشجویی نیز اظهار کرد: این آیین نامه نیز حدود سه هفته پیش در شورای حمایت و نظارت بازنگری شده و به دانشگاه‌ها نیز ابلاغ کردیم امیدواریم با بازنگری که به لحاظ ساختاری در آیین‌نامه ها اتفاق می‌افتد مجموعه‌های دانشجویی نیز از نظر ساختار و کاردکرد ارتقا پیدا کنند.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: در بازنگری آیین‌نامه ها و دستورالعمل ها عمده نگاه ما این است که از فضای میدانی دانشگاه‌ها به طرق مختلف نقطه نظرات مختلف گرفته شود و مناسب با آن بازنگری جدید صورت بگیرد تا این آیین نامه ها به لحاظ کارکردی کیفیت بیشتری داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1045713

وب گردی

وب گردی