ویژگی جدید Google Assistant

ترجمه هم‌زمان به Google Assistant اضافه شد.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، گوگل اعلام کرد ویژگی بسیار مفیدی برای Google Assistant در سیستم عامل‌های iOS و Android ایجاد کرده است. Google Assistant اکنون قادر است با زبان‌های مختلفی برای شما صحبت کند.

ترجمه سریع برای دستگاه‌های Android و iOS

گوگل ویژگی جدیدی برای کسانی که مرتبا در حال سفر و قرارهای تجاری هستند، ارائه کرده است. اکنون Google Assistant توانایی ترجمه فوری دارد. انتظار می رود ترجمه فوری که در بعضی موارد می تواند موجب صرفه جویی در امور شود، بسیاری از کاربران را خوشحال کند.

گوگل همچنین انیمیشنی برای ویژگی ترجمه منتشر کرده است. طبق این انیمیشن در یک رستوران، برای مکالمه بین مشتری و پیشخدمت از ویژگی ترجمه استفاده می شود. به نظر می رسد ترجمه فوری از انگلیسی به آلمانی در این انیمیشن به خوبی صورت می گیرد.

همانطور که در بالا ذکر شد ترجمه فوری برای صرفه جویی در کار، زندگی و موارد اضطراری عرضه شده است. برای استفاده از ویژگی ترجمه کافی است، بگویید: «هی گوگل، مترجم انگلیسی من باش» هر زبان دیگری را نیز می توانید انتخاب کنید.

Google همچنین اعلام کرده است که پس از هر ترجمه، Google Assistant می‌تواند پاسخ‌های هوشمندی ارائه دهد که به شما امکان می دهد بدون اینکه صحبت کنید، سریع پاسخ دهید؛ همچنین وقتی نمی خواهید با صدای بلند صحبت کنید و آزار دهنده شوید‌، می توانید به جای گفتن، آنچه را می خواهید بنویسید.

ویژگی ترجمه در 44 زبان موجود است و با برنامه Google Assistant در دستگاه‌های iOS و Android قابل استفاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045719

وب گردی

وب گردی