تشکیل تیم مشترک  برای سرکشی و نظارت بر ایمنی تالار‌های پذیرایی زابل

 در راستای پیشگیری از وقوع جرم وحفظ و صیانت از حقوق عامه، دادستان زابل دستور بررسی وضعیت ایمنی و رعایت استاندارد‌های لازم در تالار‌های پذیرایی سطح شهر را صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ایرج جهان تیغ دادستان عمومی و انقلاب زابل گفت: طی تکلیفی به پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اداره استاندارد و سازمان آتش نشانی شهرستان زابل دستور تشکیل تیم مشترک جهت سرکشی و نظارت بر ایمنی تالار‌های پذیرایی صادر شد.

وی تاکید کرد: با توجه به خطرات و حوادث متصوره در محل‌های عمومی و محل تجمع شهروندان، در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و شرایط استاندارد در این تالار‌ها نسبت پلمب آن‌ها اقدام خواهد شد.

گفتنی است: پیش از این نیز دادستان زابل با توجه به نزدیک شدن فصل سرما اداره آموزش و پرورش و سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان زابل را جهت نظارت کافی و بررسی وضعیت وسایل گرمایشی مدارس دولتی و غیر انتفاعی مورد خطاب قرار داده بود.

چهاردهم آذر ماه بود که در یک مراسم عروسی در شهرستان سقز، هنگام سرو شام حادثه آتش سوزی در قسمتی از تالار رخ می‌دهد و با توجه به آتش سوزی رخ داده، جمعیت حاضر برای خروج از تالار اقدام می‌کنند که متاسفانه به جهت ازدحام جمعیت ۱۱ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1045721

وب گردی

وب گردی