مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای پروژه تدوین برنامه مدیریت محیط زیست برای میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید صالح محمود رباطی گفت: این پروژه با هدف شناسایی و تدوین برنامه مدیریتی جهت رفع مسائل زیست محیطی ناشی از فعالیت میدان مرکزی میوه و تره بار در قالب بازدید از وضعیت موجود و پایش مشکلات صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در این مرکز اجرای این طرح می‌تواند ضمن کمک به حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست پایدار، نقش بسزایی در رفع آلودگی ها و جلب مشارکت های مردمی با هدف رسیدن به توسعه پایدار داشته باشد.

به گفته این مسئول، مدیریت پسماندها، مدیریت مصرف آب و نحوه دفع پساب و شیرابه، کاهش آلودگی هوا، بررسی محیط بیولوژیک و مدیریت محیط زیست در شرایط اضطرار از جمله برنامه های تعریف شده در این طرح هستند.

ضمن اینکه در قالب این طرح آموزش های لازم به کارکنان و شاغلان و نیز مراجعه کنندگان به میدان مرکزی با هدف کاهش مشکلات زیست محیطی و کمک به رفع آنها داده می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رباطی گفت: در این طرح اقدامات، فعالیتهای عمرانی، تأسیساتی، المان ها و طرح های شاخص اعم از پایانه خودرو، ساختمان، محل های دپو، سرویس های بهداشتی و فضای سبز در محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی و طرح های توسعه آتی قابل پیش بینی نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045731

وب گردی

وب گردی