۳۰ آذر، آخرین مهلت ارسال موضوعات نشریات تیتر ۱۲

فعالان نشریات دانشجویی تا ۳۰ آذر فرصت دارند موضوعات بخش ویژه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (تیتر ۱۲) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه «دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی» از دانشجویان و فعالان نشریات دانشجویی درخواست کرد که موضوعات پیشنهادی خود را برای جشنواره ارائه دهند، این جشنواره به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

بر این اساس، دانشجویان و فعالان نشریاتی می‌توانند موضوعات پیشنهادی خود برای بخش ویژه این دوره از جشنواره را تا روز شنبه ۳۰ آذرماه به آدرس تلگرامی دبیرخانه به نشانی Dabirkhanehtitr ۱۲@ ارسال کنند.

جشنواره سراسری نشریات دانشجویی هر دوره چند موضوع را به عنوان محور‌های بخش ویژه انتخاب می‌کند. دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با تغییر رویه پیشین، این محور‌ها را از میان پیشنهادات مخاطبان جشنواره انتخاب می‌کند. آثار این بخش در چهار قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله دریافت خواهد شد.

زمان آغاز به کار دوازدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی«تیتر۱۲» بعد از ابلاغ دستورالعمل به دانشگاه‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045781

وب گردی

وب گردی