برگزیدگان جشنواره فرهیختگان امسال توسط ۲۵ داور انتخاب شدند

مدیر‌کل پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال در جشنواره فرهیختگان ۱۰۱ برگزیده داشتیم؛ ولی ۷۷ برگزیده انتخاب شد که این نشان می‌دهد در انتخاب دقت و حساسیت وجود داشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالله محمدی مدیرکل پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد گفت: مفتخرم در دانشگاهی کار می‌کنم که مسئولان آن پژوهشگر و علاقه‌مند به پژوهش و مدافع پژوهش هستند.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی محصول جمهوری اسلامی ایران است و خود را مسئول به نتیجه رساندن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می داند و به پیام اصلی این بیانیه که امید به آینده است، اعتقاد دارد.

محمدی با بیان این که داوری‌ها در هفته پژوهش در سطوح داوری واحد، استان و سازمان مرکزی خواهد بود، اظهار کرد: زمان مناسبی به معاونت ها داده شد تا بر اساس شاخص هایی که قبلا داده شده و همچنین شاخص هایی که امسال داده شد، بررسی های لازم انجام و نظرات خود را درباره شاخص‌ها ارائه دهند.

مدیر کل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این شاخص‌ها ارسال شد و یکی از نکاتی که امسال سعی کردیم رعایت کنیم، این بود که به شاخص‌ها توجه بیشتری داشته باشیم؛ چرا که هر سال ممکن است بر اساس سیاست‌های دانشگاه مواردی به شاخص های دانشگاه اضافه شود.

او با تاکید بر اینکه تلاش کردیم تا این شاخص ها را مد نظر قرار دهیم تصریح کرد: بیش از ۲۵ داور در داوری جشنواره به ما کمک کردند و ۲۸ بخش بررسی شد‌‌. داوران در بیش از ۱۴ روز کاری در سطح سازمان مرکزی وقت گذاشتند. امسال ۱۰۱ برگزیده داشتیم؛ ولی ۷۷ برگزیده انتخاب شد که این نشان می‌دهد در انتخاب دقت و حساسیت وجود داشت.

محمدی تصریح کرد: امسال در بعضی محورها برگزیده نداشتیم؛ زیرا شخصی که حائز شرایط در این محورها باشد را نداشتیم و افراد نتوانستند امتیاز لازم را کسب کند؛ بنابراین ۷۷ برگزیده را معرفی کردیم.

او با اشاره به گردهمایی معاون پژوهشی و فناوری نیز گفت: برنامه ای که هر سال برای هفته پژوهش برگزار می‌شد را امسال یک ماه به تعویق انداختیم؛ بحث گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری است که دهمین گردهمایی آن امسال در روز 25 و 26 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045789

وب گردی

وب گردی