25 آذر، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد/ بیش از 153 هزار داوطلب ثبت‌نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان ثبت‌نام آزمون ارشد در 25 آذرماه خبر داد و گفت: تا کنون تعداد 153 هزار و 512 نفر در آزمون ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری آزمون ارشد اظهار کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور پنج‌شنبه 28 و جمعه 29 فروردین ماه سال 99 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون در 6 گروه آموزشی برای 141 کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و همچنین پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد دوشنبه 25 آذرماه پایان می‌یابد، به همین منظور به داوطلبان توصیه می‌شود تا پایان 25 آذرماه، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام آزمون ارشد گفت: تا امروز شنبه 23 آذرماه، تعداد 153 هزار و 512 نفر در آزمون ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045822

وب گردی

وب گردی