برگزاری  اردوی آموزشی- تشکیلاتی حیات طیبه  در واحد تبریز

اردوی آموزشی- تشکیلاتی حیات طیبه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌آذربایجان‌شرقی در واحد تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: ارتقا سطح تحلیل های سیاسی دانشجویان تشکل های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و جریان های سیاسی در سطح کشور از اهداف اردوی آموزشی- تشکیلاتی حیات طیبه است.

وی افزود: نزدیک به 120 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌آذربایجان‌شرقی از 24 آذرماه به مدت سه روز در واحد تبریز حضور خواهند داشت.
جوانپور تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکردهای دوره امسال علاوه بر توجه به مباحث مربوط به حوزه اندیشه، معرفت به جریان شناسی توجه ویژه ای خواهد شد. با عنایت به ضرورت توجه به پیشرفت علمی کشور و بهره گیری از ظرفیت جوانان و دانشجویان انقلابی و حرکت به سمت آبادانی کشور و ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در سند پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی گام دوم انقلاب رویکرد این دوره بر همین مبنا مستقر خواهد شد و سرفصلهای ارائه شده با توجه به نقش ویژه جوانان ارائه خواهد شد.

وی برنامه‌های جانبی این اردو را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، کلاسهای معرفتی برنامه های فرهنگی مناسب از جمله گردشگری معرفتی و اکران فیلم و نیز هم اندیشی برای دانشجویان شرکت کننده در این اردو عنوان کرد. علاوه بر بهره گیری از اساتید به نام حوزه و دانشگاه در سطح استان از اساتید مطرح در سطح کشور نیز جهت بهره گیری در این دوره دعوت به عمل آمده است.

کد خبر: 1045834

وب گردی

وب گردی