گسترش فرهنگ اسلامی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: گسترش فرهنگی اسلامی ایرانی یکی از مهمترین و جدی ترین رسالت های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ایلام، دومین جلسه شورای فرهنگی دانشجویی با حضور رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و با موضوع «رویکرد مدیریتی برای تسریع در شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی» در واحد ایلام برگزار شد.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این جلسه گفت: مدیریت فرهنگی جامعه و دانشگاه باید به سمت فرهنگ مطلوب اسلامی حرکت کند و دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین نهادهای علمی و فرهنگی جامعه است و باید این ظرفیت عظیم بیش از پیش در خدمت انقلاب و مردم باشد.

وی اظهار کرد: تمام واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام باید ضمن تبیین دستاوردهای نظام و دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی، ماوایی برای نیروهای انقلابی و کار انقلابی در حوزه فرهنگی باشند.

میرزایی حیدری خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت و حمایت دکتر ولایتی و مدیریت دکتر طهرانچی اقدامات فرهنگی زیربنایی از جمله تدوین و اجرای طرح دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی و... در حال انجام است که با اجرایی شدن این طرح شاهد ساماندهی وضعیت فرهنگی و ارتقاء آن خواهیم بود که اقدامی به موقع و هوشمندانه است.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تعامل و همکاری با نهادهای انقلابی و به ویژه ائمه جمعه و جماعات استان، حوزه های علمیه مرکز استان و شهرستان ها و... و به پشتوانه عظیم سخت افزاری و نرم افزاری خود می تواند در اعتلای فرهنگی استان و حل مشکلات و معضلات فرهنگی نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045865

وب گردی

وب گردی