دشمنان انقلاب از پیشرفت‌های علمی ایران عصبانی هستند

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: دشمنان انقلاب از پیشرفت‌های علمی ایران عصبانی هستند. علم و پیشرفت دانشجویان و دانشمندان، چشم آمریکا را کور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید مجید تفرشی در مراسم استقبال و نکوداشت مسعود سلیمانی (استاد دانشگاه تربیت مدرس که مدتی را در زندان‌های آمریکا سپری کرد) که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: وزارت خارجه پیگیری و تلاش بسیاری برای آزادی سلیمانی از زیر شکنجه‌های آمریکا انجام داد؛ زیرا بازداشت وی برخلاف قواین حقوق بشر بود.

وی اضافه کرد: مقاومت سلیمانی باید برای تمام مردم الگو باشد. توکل به خداوند، ایستادگی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، رمز موفقیت وی در برابر آمریکا و دشمنان انقلاب است.

معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر ایران بیان کرد: روزی که سلیمانی در آمریکا زندانی شد، در تقویم ثبت شده تا یادآور رشادت‌های وی باشد.

تفرشی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های مهاجری صرف، خشونت پلیس، نرخ بالای تجاوز جنسی و نرخ بالای موارد مخدر از ویژگی‌های بارز دولت آمریکای ستمکار و جنایتکار است. آمریکا به‌واسطه ثروت کثیف خود در دنیا جنایت‌های بسیاری انجام داده است.

علم و پیشرفت دانشجویان و دانشمندان، چشم آمریکا را کور کرده است

مسعود سلیمانی در ادامه مراسم گفت: دشمنان انقلاب از پیشرفت‌های علمی ایران عصبانی هستند. علم و پیشرفت دانشجویان و دانشمندان، چشم آمریکا را کور کرده است.

این استاد دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: قرآن، رمز ایستادگی و تحمل شکنجه در آمریکا بود. به دانشجویان، قرائت و حفظ آیه‌های قرآن را توصیه می‌کنم.

سلیمانی بیان کرد: از تمام مسئولان به خاطر تلاش‌های‌شان برای آزادی من از دست گرگ ستمکار، یعنی آمریکا سپاسگزار هستم. از خانواده‌ام نیز به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: شرمنده تمام افرادی هستم که برای آزادی‌ام تلاش کردند و امیدوارم بتوانم گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045908

وب گردی

وب گردی