عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بندرعباس پژوهشگر برتر استان شد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در اختتامیه جشنواره پژوهش و فناوری استان هرمزگان به عنوان پژوهشگر برتر هنر و معماری معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین اختتامیه جشنواره پژوهش و فناوری استان هرمزگان با حضور مسئولان اساتید، پژوهشگران و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن فارابی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و از پژوهشگران برتر دستگاه ها، دانشگاهها و مراکز علمی هرمزگان تجلیل شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعلام این خبر گفت: «با توجه به شاخص های در نظر گرفته برای پژوهشگر برتر، دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز توانست با حضور فعال در این جشنواره دارای رتبه برتر در حوزه هنر و معماری شود.»

علیرضا سایبانی افزود: « حضور پر رنگ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان نیز یکی دیگر از افتخارات این دانشگاه با ارائه 25 محصول تولیدی این دانشگاه بود.

وی آرزوی امیدواری کرد: در آینده بتوان با همت و تلاش بیشتر پژوهشگران رتبه های برتر را در سایر حوزه ها از آن خود سازیم.

گفتنی است در این جشنواره فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز با بیان اینکه باید افراد نخبه، خوش فکر و باهوش را یه سمت و سوی برنامه های پژوهش محور سوق داد و از آنان حمایت ویژه نمود گفت:« این سیاست یکی از برنامه های الزام آور دولت در حمایت از تولید کنندگان و پژوهشگران برتر است.»

در این آیین پژوهشگران برتر از استاندار هرمزگان لوح خود را دریافت کردند.

کد خبر: 1045920

وب گردی

وب گردی