سازمان مرکزی مجوز دهد، در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم

 سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: برای حضور در مسابقات مشهد آماده ایم و اگر سازمان مرکزی این کار را صلاح بداند، در مسابقات شرکت می کنیم. متاسفانه خیلی دیر اعلام شد که تیم ما مجوز حضور در بازی ها را به دست آورده و شاید سازمان مرکزی نتواند تدارکات لازم برای حضور در این مسابقات را فراهم کند؛ ولی خوشبختانه بازیکنان ما به خاطر حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، آماده و سرحال هستند.

وی تاکید کرد: امسال نتایج خوبی گرفتیم و غیر از بازی آخر، از نتایج فصل راضی هستم. بنا بر بودجه و شرایطی که برای تیم ما فراهم شد، عالی عمل کردیم. در آخرین بازی هم دو بازیکن ما را با برانکارد و آمبولانس به بیمارستان بردند وگرنه بازی را می بردیم. به هرحال فصل گذشته تمام شد و ما منتظر فصل جدیدی هستیم که مشخص نیست کی آغاز شود.

سرمربی کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اعلام کرد: لیگ سال قبل فشرده بود و حواشی بدی را هم رقم زد. امیدوارم فدراسیون امسال لیگ را به درستی برگزار کند. روال کار این است که فدراسیون جهانی کشتی فیلا بعد از ژانویه تقویم جهانی را منتشر کند و بعد فدراسیون کشتی بر مبنای برنامه های جهانی و اعزام های بین‌المللی، برنامه لیگ را مشخص کند تا تیم‌ها بتوانند برای جذب نفرات برنامه‌ریزی کنند. در کنار برگزاری مسابقات باید روی بازی ها نظارت شود. قرار است لیگ در خدمت تیم ملی باشد نه در تقابل با تیم ملی.

قدرتی تاکید کرد: کیفیت برگزاری مسابقات بسیار مهم است. وقتی شما لیگ را با فشردگی برگزار می کنید، کیفیت اولین چیزی است که قربانی می شود. امید که سال بعد شاهد چنین معضلاتی نباشیم. مسابقات فشرده، داوری، میزبانی و برنامه‌ریزی فشرده و پراشتباه دارد و این موضوع بسیار مهمی است. امید که برنامه لیگ فصل بعد برنامه بهتری باشد. چاره‌ای جز بهبود کیفیت برگزاری لیگ نداریم؛ چرا که برای این لیگ هزینه می شود.

وی افزود: برای فصل بعد برنامه های مشخصی داریم؛ اما به بودجه مربوط می شود. تیم بهتری می‌خواهیم که باید ببینیم چقدر بودجه به ما می دهند و کی می توانیم با نفرات جدید مذاکره کنیم. تیمی هم که سال قبل بستیم تیم خوبی بود. همین پریروز 6 کشتی گیر ما در مسابقات کشور و انتخابی تیم ملی عنوان های اول تا سوم کشور را به خود اختصاص داده اند. این نشان می دهد که بازیکنانی جذب کردیم که قواره بزرگ شدن را دارند.

کد خبر: 1045944

وب گردی

وب گردی