مراسم معارفه رئیس جدید حراست  واحد ماهشهر برگزار شد

مراسم معارفه رئیس جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر باحضور ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پژمان شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید حراست این واحد دانشگاهی اظهار کرد: از رسالت‌های مهم حوزه‌های حراست در یک مجموعه، امین‌بودن و محرم اسراربودن کارکنان آن مجموعه است.

شعبانی افزود: حوزه حراست نه‌تنها به عنوان حافظ حریم فیزیکی یک مجموعه بلکه به عنوان حافظ حریم امنیت، اموال و اخلاق از اهمیت ویژه‌ای به‌ویژه در نهادهای آموزشی برخوردار است.

در ادامه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز گفت: در حوزه حراست علاوه بر نظارت بر دیگران، باید رفتار، کردار و اعمال خود و همکاران‌مان در مجموعه حراست را ببینیم نه اینکه فقط دیگران را نگاه کنیم. اگر ذره‌ای خود را رها کنیم، ممکن است که به بیراهه برویم.

احسان یعقوبی‌زاده با بیان اینکه در بحث شکایات شنونده باید عاقل باشد، خاطرنشان کرد: در موضوع شکایات مقابل برخی از دستورالعمل‌ها می‌توانیم مقداری انعطاف داشته باشیم؛ اما نمی‌توانیم خلاف مقررات و آیین‌نامه‌ها عمل کنیم.

وی تصریح کرد: همان‌طور که محافظ خانواده و اموال خود هستیم، در حوزه حراست و به مراتب بیش از آن بایستی مراقب حریم کارکنان، دانشجویان و اموال دانشگاه هم باشیم.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع در حوزه‌های حراست تاکید کرد: حراست یک پست حکومتی و مورد وثوق اقشار مختلف مردم است و باید بدون تعیین محدودیت با روی گشاده پذیرای آنها باشیم.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های علی زمانی گرمسیری رئیس سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر قدردانی و حسین حمید نیز به‌عنوان رئیس جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045954

وب گردی

وب گردی