ورود مدعی العموم به عرضه گوشت‌های فاسد در ایرانشهر/ ۲۷۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد معدوم شد

در پی دریافت گزارشی از سوی کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان  ایرانشهر مبنی بر عرضه گوشت‌های فاسد و تاریخ گذشته در چندین نقطه‌ی شهر مجموعا به میزان ۲۷۵۰ کیلوگرم، موضوع در دستور کار ویژه‌ دادستانی قرارگرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن گل محمدی دادستان ایرانشهر گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان ایرانشهر مبنی بر عرضه گوشت‌های فاسد و تاریخ گذشته در چندین نقطه‌ی شهر مجموعا به میزان ۲۷۵۰ کیلوگرم، موضوع در دستور کار ویژه‌ی این دادستانی قرارگرفت.

وی ادامه داد: بازرسین ادارات دامپزشکی و شبکه‌ی بهداشت شهرستان سریعا با دستور قضایی جهت بررسی موضوع اعزام و ضمن نمونه برداری از گوشت‌های مذکور نسبت به ارسال نمونه به آزمایشگاه‌های تخصصی اقدام شد و با پلمب اماکن مذکور اجازه خروج هیچگونه گوشتی داده نشد.

دادستان ایرانشهر افزود: پس از وصول نظریه آزمایشگاه و تایید وجود باکتری سالمونلا در گوشت‌های مذکور، کلیه گوشت‌های فاسد معدوم و امحاء سازی شد.

وی با اشاره به اینکه این دادستانی در راستای صیانت از حقوق عامه با همراهی بازرسان ادارات ذیربط و مربوطه و پلیس اماکن شهرستان، نسبت به کنترل فرایند عرضه و نحوه‌ی توزیع مایحتاج و ارزاق عمومی سالم و بهداشتی شهروندان کارگروه ویژه‌ای را زیر نظر مستقیم دادستانی شهرستان ساماندهی و تشکیل داده است؛ گفت: به عموم مردم شهرستان اطمینان خاطر داده می شود که هیچ متخلف و مجرمی اجازه‌ی فعالیت‌های غیربهداشتی را در سطح شهرستان نخواهد داشت.

گل محمدی در پایان گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی و دریافت گزارشات مردمی موثق در خصوص اقدامات و تهدیدات علیه بهداشت عمومی با عوامل مربوطه بصورت جدی و قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1045962

وب گردی

وب گردی