رأی مردم در پایداری ایران اسلامی مقابل توطئه‌ استکبار جهانی نقشی تعیین کننده دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر گفت: هر رأی مردم می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در پایداری و مقاومت ایران اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد نیک‌شهر، مسعود رئیسی صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور یکپارچه در روز انتخابات پای صندوق‌های رأی، دشمنان اسلام و نظام اسلامی را بیش از پیش مأیوس و ناامید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مشارکت در انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین حقوق سیاسی شهروندان است و مردم باید از این امتیاز حقوقی خود به نحو احسن بهره ببرند؛ چراکه هر رأی مردم می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در پایداری و مقاومت ایران اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر متذکر شد: استادان انقلابی دانشگاه می‌توانند نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم ایفا کنند و انتظار می‌رود استادان دانشجویان را از توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی آگاه سازند و آنان را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

رئیسی یادآور شد: دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی همواره نگاه ویژه‌ای به صندوق‌های رأی و مشارکت سیاسی دارند، بنابراین مشارکت حداکثری مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود.

در ادامه این نشست، استادان دانشگاه در مورد انتخابات سالم و مشارکت حداکثری به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045968

وب گردی

وب گردی