چالش سرمایه شناختی و طراحی بازی برگزار می‌شود

سرمایه شناختی و طراحی بازی عنوان چالشی است که با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، توسعه ارتباط بین رشته‌ای و معرفی بازی‌های شناختی به عنوان یکی از زمینه‌های کار آفرینی و سرمایه‌گذاری است که برگزارکنندگان این چالش دنبال می‌کنند.البته می‌توان به اهداف دیگری مانند ارتقای سطح بازی‌ها از جنبه‌های صرفا تفریحی به پرورش شناختی و حمایت از تیم‌های خلاق و نوآور نیز اشاره کرد.

چالش پیش رو حول محورهای طراحی بازی‌های دیجیتال و طراحی بازی‌های فیزیکی و قلم کاغذی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با شرکت در این پیش رویداد که برای همگان رایگان است، از آخرین یافته‌های علمی در حوزه‌ بازی‌های شناختی و اساتید علوم شناختی و کسب و کار بهره‌مند شوند.

«پیش رویداد استارتاپی سرمایه شناختی و طراحی بازی» همزمان با هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی 27 آذر ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

شتاب‌دهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شناسایی این چالش را برگزار می‌کنند.

این شتاب‌دهنده شناختی جامعه‌ای قدرتـمند متـشکل از متخصصان علــوم شنــاختی، علــوم اعصاب و پزشکی، علوم مهندسی و کارآفرینان است و تلاش می‌کند تا جامعه‌ قدرتمندی از استارتاپ‌های علوم شناخی، نوآوران، محققان و کارآفرینان ایجاد کند. زیست بومی که می‌تواند به مسائل روز با نگاه علوم شناختی پاسخ دهد و برای آنها محصولی نوآورانه ارائه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045974

وب گردی

وب گردی