روابط دختر و پسر و آسیب های اجتماعی آن در واحد کرج برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، سمینار روابط دختر و پسر و آسیب های اجتماعی در دانشکده حسابداری و مدیریت این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، این سمینار با حضور علی محمودی رئیس دانشکده حسابداری و مدیریت، یعقوب فتحی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مسئولین دانشگاه و به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی توسط کانون همیاران فرهنگی دانشکده حسابداری و مدیریت به منظور بررسی روابط دختر و پسر در جامعه امروز و آسیب های اجتماعی ناشی از آن در سالن اجتماعات شهید مفتح و با استقبال بی نظیر دانشجویان برگزار گردید.

در این سیمنار ضمن تشریح اصول ادیان در مورد ارتباط دختر و پسر و روابط نامتعارف، غیر اصولی و پنهانی دختران و پسران در جامعه امروز، استرس بدبینی، خیانت و بی تفاوت بودن نسبت به همسر، افسردگی، تنوع طلبی، نداشتن اعتماد متقابل و افزایش طلاق در جامعه به عنوان تبعات آن عنوان شد.

در ادامه همچنین تفاوت فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی به طور مبسوط بیان شد و پاسخگو نبودن فرهنگ غربی به عنوان یکی از مهمترین علل ناهنجاری های اجتماعی در کشور مطرح شد.

در بخش دیگر از سمینار از اعضای کانون همیاران فرهنگی دانشکده حسابداری و مدیریت واحد کرج با اهدای لوح تقدیر وجوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045977

وب گردی

وب گردی