بارش برف و باران در جاده ها/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف و باران دربرخی از جاد ه های کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در اکثر محورهای استان همدان، کردستان و زنجان و محور اراک- توره در استان مرکزی و ارتفاعات جاده هراز و کرج- چالوس ادامه دارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش برف در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری گفت: رانندگانی که قصد تردد در این جاده را دارند باید با رعایت موارد ایمنی باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی به بارش باران در جاده ها اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای استان های تهران، خوزستان، بوشهر، فارس، قزوین، هرمزگان، مرکزی،لرستان، گیلان، البرز،سیستان و بلوچستان جنوب بارانی است.

سرهنگ رحمانی افزود: همچنین بارش باران محور جیرفت-دلفارد در استان کرمان جنوب، محور خاش در استان سیستان و بلوچستان شمال و محور سمنان-دامغان در استان سمنان ادامه دارد.

وی گفت: در ارتفاعات استان های اصفهان و زنجان مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی با بیان ترافیک جاده ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجاسایر محورهای مواصلاتی کشوراز جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046033

وب گردی

وب گردی