پژوهشگران برتر واحد خرم آباد معرفی و تجلیل شدند

در مراسمی به مناسبت به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از پژوهشگران برتر واحد خرم آباد تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، در این مراسم سیامک بهاروند دبیر هیأت امنا و ریاست واحد خرم آباد ضمن تبریک هفته پژوهش و هفته وحدت حوزه و دانشگاه بر گرامیداشت پژوهش و پژوهشگران تأکید کرد.

بهاروند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: هفت موضوع در این بیانیه مورد تأکید مقام معظم رهبری است که علم و پژوهش و معنویت اخلاق از جمله مهمترین آنهاست و بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود برای چند موضوع از جمله مباحث فرهنگی و درآمد ها اهمیت ویژه ای قائل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اشاره به طرح پایش و بحث هدفمند نمودن پایان نامه ها گفت: امید واریم 90 هزار پایان نامه ای که سالیانه در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود بتوانند به 90 هزار موضوع تحقیق برای حل چالش های جامعه تبدیل شوند.

بهاروند تاکید کرد خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از اساتید برجسته و دلسوزو کارمندان ایثارگر و ساعی با تلاش و کار مضاعف و با پرداختن به تحقیقات اثرگذار و مسئله محور می توانند در مقابل مشکلاتی که دشمنان این مملکت ایجاد کرده اند ایستادگی نموده و وابستگی کشور به بیگانگان را به طور کامل حذف کنند.

وی در ادامه به بیان بخشی از سیاست ها و اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و فناوری پرداخت و تأکید کرد : پژوهش های تقاضا محور و بر مبنای حل مسئله می توانند بخشی از مشکلات قسمت های مختلف جامعه را مرتفع نموده تا بدینوسیله ثمرات تحقیق و پژوهش در جامعه تبلور یابد.

حجت الاسلام مؤمنی منش معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری، با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در آیات و روایات متعدد بر اهمیت انجام تحقیق و پژوهش های اثر گذار در زمینه های فرهنگی و علمی در راستای ارتقاء دانشگاه و پررنگ شدن نقش دانشگاه در جامعه و صنعت تاکید کرد.

دریکوند معاون پژوهش و فناوری واحد نیز در این مراسم گزارشی از وضعیت پژوهشی دانشگاه و سیاست های جدید آن ارایه کرد و نحوه انتخاب پژوهشگران برتر واحد را تشریح کرد.

در پایان مراسم از بهروز دوستی پژوهشگر برگزیده دانشکده علوم پایه، مسعود سپهوندی پژوهشگر برگزیده دانشکده ادبیات و علوم انسانی

علی فلاح نژاد پژوهشگر برگزیده دانشکده حقوق و علوم سیاسی، علی میر پژوهشگر در بخش عقد بیشترین قرارداد برون دانشگاهی کامران سمیعی واحد فناور برتر مرکز رشد، اکرم میر کتابدار نمونه و انجمن علمی پرستاری به عنوان انجمن نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046034

وب گردی

وب گردی