سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان واحدهای بردسیر، شهربابک و قائنات دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی افشین صالحی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر، حسین سبز علیانی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک و حمید طاهری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات منصوب کرد.

در بخشی از حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به افشین صالحی آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

گفتنی است صالحی عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی است که مدیر کل کارگروه های تخصصی ستاد هماهنگی استان کرمان و مسئول سنجش و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از جمله سوابق اجرایی وی است.

دکتر طهرانچی همچنین طی نامه‌ای ضمن موافقت با استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم از تلاش‌های وی در دوران مسئولیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر تقدیر کرد.

طهرانچی همچنین در حکم دیگری خطاب به سبز علیانی آورده است:بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

حسین سبزعلیانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک است که دارای سوابقی از جمله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک، معاون آموزشی و دانشجویی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از تلاش‌ها و زحمات دکتر افشین صالحی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی جداگانه خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات نیز آورده است:بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کند.

حمید طاهری دارای مدرک دکتری تخصصی ریاضی محض و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات است که دارای سوابقی از جمله معاون آموزشی و دانشجویی، معاون آموزشی و پژوهشی و مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از تلاش‌ها دکتر محمود مختاری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046053

وب گردی

وب گردی