باز شدن پای مرکز همکاری های ریاست جمهوری به تخلف ده ها میلیاردی

مرکز همکاری های ریاست جمهوری به سبب ضمانت نامه هایی که صادر کرده درگیر پرونده ای با ده ها میلیارد تومان بدهی و صدها نفر سپرده گذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، علی رغم وعده های رئیس جمهور مبنی بر مقابله با موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز در تازه ترین پرونده، پای مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به یک تخلف ده ها میلیاردی با صدها مالباخته باز شده است.

گزارش ها حاکیست م.د. یکی از کارمندان مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با مشارکت همکارانش در شرکت رویش نواندیشان در طول سال های اخیر اقدام به جذب ده ها میلیارد تومان سپرده از صدها نفر کرده و اکنون ماه هاست که قادر به پرداخت پول مالباختگان نیست.
سپرده ها در قالب قراردادهای پیش فروش گوشت، فروش اقساطی و سهام پروژه و.. جذب شده و شرکت رویش در قالب برند شبان به توزیع محصولات گوشتی می پردازد.

شنیده ها حاکیست پای برخی از چهره های مطرح سیاسی کشور همچون نمایندگان مجلس، امام جمعه یکی از شهر ها و چهره های رسانه ای نیز به عنوان سرمایه گذار یا سهام دار در این پرونده به میان آمده است.

م.د به واسطه ارتباطات دولتی خود پای صندوق توسعه همکاری های بین المللی فناورانه ایرانیان و صندوق توسعه فناوری ایرانیان را نیز از طریق صدور ضمانت‌نامه به این پرونده باز کرده است.

شعبه 13 کیفری دادسرای جرائم اقتصادی تهران به اتهام جذب غیرقانونی سپرده برای م.د تشکیل پرونده داده است.

مهر


انتهای پیام/

کد خبر: 1046092

وب گردی

وب گردی