آیین تجلیل از پژوهشگران برتر واحد ایلام برگزار شد/ تحقیق و پژوهش کلید تحول در تربیت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: تحقیق و پژوهش مجاهدت علمی و کلید تحول در تربیت است و انجام کار پژوهشی منحصر به زمان خاصی نیست و جامعه علمی باید همیشه فرایند تحقیق را دنبال کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ایلام، محمد میرزایی حیدری در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر واحد ایلام اضافه کرد: پژوهش و تحقیق رکن اصلی و عامل بقای نظام های آموزشی است و در جوامع پیشرفته شاخص رشد و یا عقب ماندگی را با جایگاه پژوهش در آن مجموعه می سنجند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بازوی توانمند پژوهشی استان است و نقش این دانشگاه در توسعه متوزان استان ایلام با داشتن اساتید متعهد و متخصص، آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته و دایر بودن مقطع تحصیلات تکمیلی کم نظیر است.

میرزایی حیدری تصریح کرد: استان ایلام به عنوان استانی کمتر توسعه یافته امروز با همت مدیران آن و پتانسیل عظیم نیروی متعهد و متخصص و به پشتوانه علمی و تحقیقاتی مراکز آموزش عالی استان به ویژه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در مسیر توسعه حرکت می کند و تمام نیازهای پژوهشی و علمی استان با همت و تدبیر مراکز آموزش عالی در داخل استان فراهم می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بیان کرد:هفته پژوهش نماد راهی روشن برای دستیابی به حق و حقیقت است و افراد موفق بدون تحقیق و پژوهش کاری انجام نمی دهند.

در این آیین همچنین علی نوری معاون پژوهش و فناوری واحد ایلام، وحید احمدی مدیر پژوهش و فناوری، مهرداد طهماسبی مدیر مرکز رشد و واحدهای فن آور، کاظم واسطی رئیس اداره ارتباط با صنعت به تشریح برنامه ها و عملکرد حوزه های خود پرداختند.

در این آیین با حضور مسئولان دانشگاه از محمود نیک سرشت و حامد حیاتی به عنوان پژوهشگر برتر، جمال صیدی و آرش نادمی به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر و همچنین کاظم واسطی رئیس اداره توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت، مسعود کریمی کارشناس مرکز رشد و محمد کرمپور رئیس اداره فن آوری و اطلاعات دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046104

وب گردی

وب گردی