بیست و ششمین رویداد استارتاپ حمل و نقلی شو برگزار شد

بیست و ششمین رویداد استار تاپی حمل و نقلی شو همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلی امام خمینی تهران تا پایان عصر امروز ۲۶ آذرماه فعال است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد یادگار امام خمینی (ره)، بیست و ششمین استارتاپ حمل و نقلی شو توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا Asia Logitrans Expo ۲۰۱۹ از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با آغاز هفته حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

علی شهابی، رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری در این باره گفت: ۱۰۰ شرکت کننده در این رویداد ایده های کاربردی را برای کمک به حل چالش های حمل و نقل کشور ارائه می کنند.

شهابی افزود: در این رویداد ۲۰ مربی و داور حضور خواهند داشت و آموزش های مربوطه را ارئه می کنند.

وی ادامه داد: از جمله نقاط مثتب این رویداد حضور وزارت راه و شهرسازی و سازمان های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه است و کسب و کارها و ایده ها را مورد بررسی قرار می دهد تا فضای نوآورانه و دانش بنیان در استان ایجاد شود ضمن این که ایده ها مورد استقبال سازمان های حمل و نقلی قرار گرفته است و از آنها بهره مند خواهند کرد.

رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با بیان این که ایده هایی که در زمینه حمل و نقل بوجود آمده باعث شده است کارها را سریع تر از قبل پیش برود و خدمات در اسرع وقت ارائه شود اظهار کرد: باید ایده های برتر کاربردی و تجازی سازی شود که این نیازمند حمایت های دستگاه های مربوطه و پرداختن به توسعه شرکت ها دانش بنیان و استارتاپی هاست.

وی افزود: کارآفرینان در پی اجرای ایده‌هایی در قالب استارتاپ حمل و نقل درصدد هستند تا برای مشکلات راه حل هایی را اعمال کنند که با در نظر گرفتن زمان در کوتاه مدت ، مقرون به صرفه نیز است.

رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه «حمل و نقل هوشمند و پایدار» است بیان کرد: با بهرهمندی از ایدهها و کسب و کارها در آینده نزدیک شاهد توسعه حمل و نقل هوشمند خواهیم بود.

وی از فعالیت پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی و صنایع فراساحل در کنار این رویداد خبر داد و گفت: این رویداد نیز تا ۲۶ آذر ماه در مصلی بزرگ امام خمینی در حال برگزاری است.

این استارتاپ ها با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی و انتخاب ایده های برتر از ۲۴ آذر تا پایان امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046109

وب گردی

وب گردی