انجام صحیح و به موقع خدمات نقش بسزایی در ارتقای کیفیت دانشگاه دارد

جلسه‌ بهینه‌سازی نحوه وصول درخواست‌ها و نامه‌های مردمی‌ سامانه ارتباط مردمی و پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقای کیفیت خدمات سامانه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه بهینه‌سازی نحوه وصول درخواست‌ها و نامه‌های مردمی‌ سامانه ارتباط مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد نقیب‌زاده معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه و رابطین حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی با سامانه ارتباط مردمی، برگزار شد.

محمد نقیب‌زاده معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها در این جلسه با تأکید بر اهمیت خدمت به جامعه، گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند اگر کسی حاجت یک مؤمن را برآورده کند، به این می‌ماند که یک ماه روز بگیرد. همین حدیث اهمیت خدمت به افراد را آشکار می‌کند. از این رو کار مسئولان سامانه ارتباط مردمی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مسئولان این حوزه باید با تمام تلاش و توان خود در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی سریع و دقیق به درخواست‌های مطرح‌شده در سامانه به کار برند.

نقیب‌زاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای آموزشی و خدماتی است و از این رو تکریم ارباب رجوع باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: انجام صحیح و بموقع خدمات در مجموعه دانشگاه و سامانه ارتباط مردمی می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای کیفیت دانشگاه و جذب دانشجو داشته باشد.

معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها با تأکید بر اهمیت امانتداری از اطلاعات و اخباری که به سامانه ارتباط مردمی می‌رسد، گفت: مسئولان این حوزه باید با تمرکز کامل و ارجاع صحیح مشکلات به حوزه‌های مربوطه، درخواست‌ها را با سرعت و دقت پیگیری کنند و با حسن نیت با مراجعین برخورد کنند.

در ادامه، علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی و پیگیری‌های ویژه به منظور برقراری ارتباط مؤثر با دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: اهمیت فعالیت‌های موجود در این سامانه بسیار زیاد است و ما با پیگیری‌های ویژه توانسته‌ایم از مشکلات بزرگی در دانشگاه پیشگیری کنیم. البته سامانه هنوز با مشکلات کوچکی روبروست که تمام تلاش خود را برای رفع کامل این مشکلات به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: رابطین سامانه ارتباط مردمی با حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی، به صورت جزء و با دقت مسائل مربوط به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به ما اطلاع‌رسانی می‌کنند تا مشکلات در اسرع وقت حل شده و کیفیت خدمات دانشگاه ارتقا یابد.

در ادامه این جلسه، رابطین سامانه ارتباط مردمی با حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی به بیان مشکلات و پیشنهادات خود به منظور ارتقای عملکرد سامانه ارتباط مردمی دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر، از رابطین فعال این سامانه قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046112

وب گردی

وب گردی