آلودگی هوا تنها سلامت مردم را نشانه نرفته/نظام آموزش کشور فشل شده است

 نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در موضوع آلودگی هوای تهران علاوه بر شهرداری، سازمان محیط زیست و استانداری نیز مسئول هستند، گفت: تبعات آلودگی هوا برای کشور هزینه‌های بسیاری به همراه داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم، با بیان اینکه در موضوع آلودگی هوای تهران علاوه بر شهرداری، سازمان محیط زیست و استانداری نیز مسئول هستند، گفت: متاسفانه آلودگی هوا علاوه بر تهدیدی جدی برای سلامت مردم نظام آموزشی کشور را نیز فشل کرده است.


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مجلس به موضوع آلودگی هوا ورود جدی خواهد داشت، افزود: با توجه به آمار بالای فوتی‌ها در اثر آلودگی هوا باید به تبعات دیگر این موضوع نیز توجه شود.


وی با بیان اینکه آلودگی هوا به افزایش هزینه‌ها در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز منجر شده است،گفت: نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز نسبت به موضوع آلودگی هوا اظهارنگرانی کرده و در این باره تذکر دادند.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران مجلس با دعوت از مسئولان مربوطه به موضوع آلودگی هوا ورود خواهد داشت، گفت: باید دستگاه‌هایی همچون شهرداری، سازمان محیط زیست و همچنین استانداری گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاهش آلودگی هوا را ارایه کنند.


موسوی بیوکی ادامه داد: مجلس به بررسی نتایج اجرای قانون هوای پاک می‌پردازد تا کم کاری‌های صورت گرفته در این حوزه را احصا و با مسببان آن برخورد کند.

میزان


انتهای پیام/

کد خبر: 1046130

وب گردی

وب گردی