سیاست دانشگاه آزاد اسلامی جذب نخبگان و توجه به فرهیختگان است

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پیامی را صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: خدمت تمامی فرهیختگان و حضار محترم عرض سلام و احترام دارم و لازم می‌دانم از مسئولان و دست‌اندرکاران برپایی این برنامه مهم سپاسگزاری کنم. بسیار خرسندم که امروز شاهد برپایی چنین برنامه‌ای با هدف توجه بیش از پیش به نقش و جایگاه فرهیختگان در جامعه علمی و دانشگاهی کشور هستیم و بی‌تردید اساتید، دانشجویان و فرهیختگان، نقش جدی و بی‌بدیلی را در راهبری و ارتقای سطح فرهنگی و علمی کشور به خود اختصاص داده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است : در این میان دانشگاه آزاد اسلامی سیاست اصولی خود را جذب نخبگان و توجه به فرهیختگان قرار داده و به عنوان مجموعه‌ای عظیم و مهم در حوزه علمی و دانشگاهی کشور، برنامه‌های بنیادینی را طراحی و اجرا کرده که برگزاری این‌گونه نشست‌ها و هم‌اندیشی نخبگان می‌تواند در پیشبرد اهداف تعیین شده موثر واقع شود. از سوی دیگر در گام دوم انقلاب و بر مبنای فرمایشات و راهبردهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز می‌بایست اجرا و پیشبرد منویات معظم‌له را با جدیت دنبال کرد که بی‌تردید ضروری است.

در ادامه این پیام آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مجموعه‌ای پیشرو، طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیقی را در این جهت به اجرا درآورد تا بیش از پیش شاهد رشد، توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

دشمنان این مرز و بوم ۴۰ سال برای ایجاد وابستگی و عقب ماندگی کشور و نهایتا تسلط بر شئون مختلف آن توطئه‌ها و نقشه‌های شومی را طراحی کرده و می‌کنند؛ اما علی‌رغم همه این دسیسه‌ها، اهداف آنان محقق نشده است و پس از این نیز با همت نخبگان و فرهیختگان جامعه در فتح قلل افتخارات علمی و ایجاد خودکفایی، شاهد دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در سایه استقلال و آزادی به دست آمده خواهیم بود ان شاءالله.

لازم می دانم بار دیگر از همه دست اندرکاران این برنامه سپاسگزاری کرده، برای تمامی شما عزیزان توفیق و سربلندی مسئلت کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046146

وب گردی

وب گردی