سرپرست و عضو جدید هیئت مدیره استقلال منصوب شدند/ مذاکرات چندگانه با مدعیان نیمکت در دست انجام است

در آخرین تحولات باشگاه استقلال، سرپرست و عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، شب گذشته اعلام شد که جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شده و خروجی آن سرپرستی ستار همدانی است. این البته در حالی است که از مکان و زمان جلسه دیشب هیچ عکسی منتشر نشد. خروجی این جلسه سرپرستی ستار همدانی و اعلام تداوم مذاکره با استراماچونی بود که البته بیشتر به تعارف و شوخی شبیه است.

باشگاه با گذشت دو هفته، هنوز نتوانسته به استاندارد مالی استراماچونی سانتی متری نزدیک شود. باشگاه استقلال جای آنکه برای استراماچونی در ترکیه حساب باز کند می تواند خود در ترکیه حسابی باز کند و پول استرا را از مبدا باشگاه در ترکیه به مقصد ایتالیا ارسال کند اما باشگاه فعلا سکوت اختیار کرده و می کوشد تا با اتلاف وقت و امید به کوتاه آمدن استراماچونی بازی را پیش ببرد.

از سوی دیگر امروز صبح اعلام شد که علی فتح اله زاده به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شده است. این کار در شرایطی صورت گرفت که فتح اله زاده روز گذشته در جمع هواداران خشمگین باشگاه تاکید کرد که قرار بود پنجشنبه هفته قبل به این سمت منصوب شود تا بتواند مشکل استرا را برطرف کند اما با تاخیر وزارت ورزش دیگر شانسی برای این کار ندارد. انتصاب او به این سمت احتمالا به این امید صورت گرفته که در مذاکرات با استراماچونی تسریعی صورت بگیرد.

مدعیان چندگانه نیمکت استقلال

اما در شرایطی که استقلال این روزها درگیر معادله نیمکت خود است، مذاکرات با مدعیان سرمربیگری در چند جبهه ادامه دارد.

علاوه برای تلاش برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال، مذاکرات ابتدایی با گزینه هایی چون مجیدی نیز صورت گرفته است ضمن اینکه پرویز مظلومی هم شب قبل در بزرگداشت ناصرحجازی برای هدایت استقلال اعلام آمادگی کرد.

از سوی دیگر مذاکرات با دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان نیز صورت گرفته و این مربی موفق و جدایی طلب نیز موافق اولیه خود برای انتقال به استقلال را اعلام کرده است. از دیگر مربیان داخلی می توان به جواد نکونام اشاره کرد که ظاهرا در فهرست مذاکرات قرار دارد. اما چراغ سبزی برای ترک فولاد خوزستان نشان نداده است.

به گزارش ایسکانیوز، استقلال خیلی زود سومین بازی خود بدون سرمربی را برگزار می کند و بعد هم روانه نبرد بزرگ مقابل سپاهان در جام حذفی خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046159

وب گردی

وب گردی