مجوز مرکز رشد سلامت و فناوری اطلاعات علوم پزشکی اراک صادر شد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: مجوز مرکز رشد سلامت و فناوری اطلاعات علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی اراک صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک، مرتضی قاسمی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از اخذ مجوز مرکز رشد سلامت و فناوری اطلاعات علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی اراک را خبرداد.

قاسمی گفت: استقرار هسته ها در مرکز رشد موجب شناسایی و جذب ایده ها و طرح های خلاقانه و نوآورانه دانشجویان، هدایت و تسهیل مسیر کارآفرینی و اشتغال زایی از طریق تقویت و ارتقای مهارت عمومی و تخصصی دانشجویان و تولید محصول نو آورانه در مسیر تبدیل دانش به ثروت می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی مهمترین مزایای استقرار مراکز رشد در میحط دانشگاهی را فراهم بودن فضای کار و زیر ساخت های اداری لازم، وجود اساتید مجرب جهت مشاوره، پشتیبانی آزمایشگاهی و کارگاهی و تسهیل در روند استفاده از برخی تسهیلات بیان کرد.

وی گفت: استراتژی این مرکز پذیرش و حمایت از هسته ها و شرکت هایی است که در زمینه فناوری اطلاعات سلامت و منطبق با علوم روز و نیازهای اساسی جامعه فعالیت می کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046161

وب گردی

وب گردی