دبیرستان سما تهران مرکز منتخب در برگزاری مهارت‌های هفتگانه ICDL شد

دبیرستان دخترانه سما تهران برای سومین بار به عنوان مرکز برتر از سوی بنیاد ICDL ایران انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسئول برگزاری دوره های ICDL دبیرستان دخترانه سما 2 تهران گفت: مرکز آزمون دوره های ICDL مدارس دخترانه سما تهران برای بار سوم به عنوان مرکز برتر از سوی بنیاد ICDL ایران معرفی شده و به همین مناسبت لوح تقدیر از سوی مرکز دریافت کرد این در حالی است که عملکرد کلیه مراکز در سطح کشور به صورت دقیق و مستمر از طرف بنیاد مورد بررسی و پایش قرار می گیرد.

محمدرضا مختاری کارشناس فناوری سما تهران، نیز با اشاره به فعالیت های انجام شده در مدارس تهران اعلام کرد: دوره های ICDL در راستای اجرای دوره های مهارتی و کاربردی از سال 1390 با همکاری بنیاد ICDL ایران که نماینده رسمی بنیاد جهانی ICDL است در دو واحد آموزشی دبیرستان های پسرانه 2 و دخترانه سما 2 دوره دوم به عنوان مراکز اصلی آغاز به کار کرد که بعد از موفقیت های بدست آمده در این دو مرکز سایر مدارس سما تهران نیز در این راستا گام های موثری را برداشتند.

کارشناس فناوری سما تهران در خصوص دوره های برگزار شده گفت: دوره هایE-SCHOOLS , E-KIDS برای مدارس ابتدایی ، دوره های E- CITIZEN و ICDL CORE برای دبیرستان های دوره اول و دوم تدریس می شود.

وی با اشاره به استقبال این دوره ها از سوی دانش آموزان و اولیای آنان افزود: با توجه به بازخورد خوبی که دریافت کردیم، دوره های دیگری نیز نظیر طراحی وبلاگ ، وب سایت ، برنامه نویسی ،فتوشاپ و ...نیز در مدارس در حال برنامه ریزی و برگزاری است.

مختاری افزود: آزمون ها با نظارت کامل مرکز بنیاد ICDL ایران به صورت آنلاین برگزار می شود و پس از قبولی دانش آموزان مدرک بین المللی ICDL برای آنان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه ICDL سما تهران ، فعالیت های مربوطه را رصد می کند، ادامه داد: با هم فکری و هم اندیشی کارگروه مربوطه و برگزاری جلسات به صورت دوره ای، نقاط قوت و ضعف فعالیت ها گوشزد می شود و امروز درصدد هستیم تا دانش آموزان بعد از فارغ التحصیل شدن از مدارس سما ، مدرک بین المللی ICDL را نیز به همراه داشته باشند.

با توجه به نظارت و بررسی عملکرد مدارس سما تهران در اجرای دوره ها، معاون محترم سما تهران تقدیر نامه هایی جهت مدیران و مسئولان فعال مدارسی که از لحاظ کمی و کیفی در این زمینه موفق تر بوده اند اهدا کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046165

وب گردی

وب گردی