درخواست 8 میلیاردی بیدود از حناچی

عضو شورای شهر تهران از درخواست کمک 8 میلیاردی شرکت بیدود از شهرداری خبر داد و گفت: پیگیر حقوق شهروندان و کاربران این شرکت هستیم.

به گزاش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران درباره سرانجام دوچرخه‌های نارنجی پایتخت گفت: از اتفاق پیش آمده بسیار متاسف هستم ابتدا دلیل حذف دوچرخه‌ها شرایط امنیتی آبان اعلام شد اما ظاهرا به لحاظ اقتصادی این شرکت دچار مشکل است و اختلاف بین سهامداران آن وجود دارد.

شرکت بیدود حدود 18 هزار نفر کاربر داشته که هر یک مبلغی حدود 156 هزار تومان به عنوان ودیعه نزد شرکت بیدود داشته‌اند

وی افزود: این شرکت اخیرا مطالباتی از شهرداری داشته و درخواست داشته‌اند که مبلغی حدود 5 تا 8 میلیارد تومان شهرداری به آنها بپردازد در حالی که در قرارداد اولیه با این شرکت چنین موضوع مطرح نبوده است.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهری‌ به ویژه در کمیسیون عمران و حمل و نقل در حال بررسی این موضوع هستند تا بررسی شود شرایط پیش آمده را چگونه احیا کنیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: شرکت بیدود حدود 18 هزار نفر کاربر داشته که هر یک مبلغی حدود 156 هزار تومان به عنوان ودیعه نزد شرکت بیدود داشته‌اند و ما پیگیر حقوق و مطالبات مردم هستیم.

شرکت بیددودمطالباتی از شهرداری داشته و درخواست کرده اند که مبلغی حدود 5 تا 8 میلیارد تومان شهرداری به آنها بپردازد در حالی که در قرارداد اولیه با این شرکت چنین موضوع مطرح نبوده است

انتهای پیام/

کد خبر: 1046179

وب گردی

وب گردی