رونمایی از 68 دستاورد فناورانه در نمایشگاه بیستم تله کام

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تله کام امسال در کنار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، از برگزاری نشست ها و پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه تله کام خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابراتی ایران، با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت مخابرات( ایران تله کام)، گفت: نمایشگاه امسال در 5 هزار متر مربع و با حضور 110 شرکت برگزار می شود.

وی افزود: از این تعداد شرکت کننده 10 شرکت اپراتوری و بقیه تولیدی، مهندسی و خدماتی هستند و یک پیام رسان نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

رستگار با اشاره به این که نمایشگاه امسال با رویکرد تعامل و گفتوگو هدف گذاری شده، گفت: به همین منظور در طول برگزاری نمایشگاه، نشست ها و پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی به همراه میزهای گفتوگو برگزار می شود که در این بخش 25 میز گفتوگو در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تاخیر چند ماهه نمایشگاه تله کام امسال، افزود: راهبرد نمایشگاه امسال به عهده سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادر کنندگان صنعت مخابرات بود و به دلیل اینکه نمایشگاه امسال خارج از تقویم برگزار می شود مانند سال های گذشته فضای بسیاری را نتوانستیم برای شرکت کنندگان در نظر بگیریم.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، تصریح کرد: تلاش ما این بود که بر اساس سیاست های وزارت ارتباطات، مجموعه فعالان این حوزه مانند دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و صندوق های حمایتی حضور داشته باشند به همین منظور مناسبت هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری را برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال 68 دستاورد با فناوری پیشرفته رونمایی می شود، افزود: از این تعداد 32 محصول نرم افزاری و 36 دستاورد سخت افزاری هستند که در مراسم افتتاحیه به صورت نمادین رونمایی شدند و در طول برگزاری نمایشگاه هم به صورت جداگانه در هر غرفه در معرض دید عموم گذاشته می شود.

رستگار با اشاره به این که برای نخستین بار دو تشکل بخش خصوصی برگزاری نمایشگاه را به عهده گرفتند، تصریح کرد: به دلیل اینکه این نمایشگاه خارج از تقویم نمایشگاه بین المللی و به صورت فشرده برگزار می شود شاید برخی کاستی ها و نارسایی هایی وجود داشته باشد که از قبل عذرخواهی می کنم و سعی می کنیم در سال های بعد این نمایشگاه با رونق و قوت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046198

وب گردی

وب گردی