مراسم اختتامیه هشتمین رویداد استارتاپ آپی ایده تا عمل برگزار شد

مراسم اختتامییه هشتمین رویداد استارتاپ آپی ایده تا عمل با محوریت گردشگی فرهنگی همزمان با پنجمین جشنواره خوراک با آیین شب یلدا در دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران غرب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اختتامیه هشتمین رویداد استارتاپی ایده تا عمل با محوریت گردشگری فرهنگی با حضور پرشور دانشجویان و صاحبان ایده در مجتمع پیامبر اعظم (ص)دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران غرب برگزار شد.

ابتدا ایده پردازان ضمن ارائه توضیحات مجدد درباره ایده خود هر کدام به تشکیل تیم پرداخته طوریکه به مدت دو روز فرصت داشتند جنبه‌های مختلف تجاری ایده خود را بررسی کرده و به داوران ارائه دهند. در ادامه مِنتورهای مربوطه به آموزش کلی و تخصصی استارتاپ کسب و کار به ایده پردازان پرداختند.

69 نفر در این رویداد شرکت داشتند که 10 تیم این رویداد به کمک مربیان و استادان مجرب به تکمیل و پردازش ایده های خود پرداختند، در ادامه، هیئت داوران پس از بررسی های لازم از بین ده تیم حاضر، تیم های برنده اول تا سوم این دوره از مسابقات را اعلام و تیم «فرهنگ جو» به مقام اول، تیم «سه ب» به مقام دوم و تیم «گشتایین» به مقام سوم، انتخاب شدند و جوایزی از طرف واحد تهران غرب و حامیان رویداد به برندگان، و داوران اهداء شد.

گفتنی است، در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با پتانسیل‌های دانشگاه ایده پردازان نوجوانی از مرکز تیزهوشان سمپاد حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056253

وب گردی

وب گردی