خط تولید آبگرمکن و آب‌شیرین‌کن خورشیدی افتتاح شد

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری خط تولید آب‌شیرین‌کن و آبگرمکن خورشیدی ایران ساخت یک شرکت فناور داخلی را افتتاح کرد و با افتتاح این خط تولید، راه ورود انرژی‌های سبز به ساختمان‌ها و منازل با کمک فناوری بومی باز می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در سفر به استان اصفهان خط تولید آبگرمکن و آب شیرین‌کن‌های خورشیدی "ایران ساخت" را افتتاح کرد و همچنین از محصولات فناورانه شرکت صنایع الکترونیک ایران(صاپا) اصفهان بازدید می‌کند. شرکت دانش بنیان فناوری‌های سبز آویسا که این طرح فناورانه را اختراع و تجاری سازی کرده است، خط تولید این محصولات دانش بنیان امروز به بهره برداری می رسد.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های محصولات بازار الکترونیک کشور به شمار می‌رود و بیش از 4هزار نیروی انسانی را در حوزه‌های گوناگون به کار گرفته است. بازدید از دستاوردهای نوآورانه دانشگاه صنعتی اصفهان، بخش دیگری از سفر یکی روزه ستاری به اصفهان خواهد بود. در این بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان درباره توسعه فعالیت‌‌های فناورانه و نوآورانه این دانشگاه گفت‌وگو می‌کنند.

در بخش دیگری از این سفر یک روزه، تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان دستاوردها و توانمندی‌های خودر را به معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ارائه می‌کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان میزبان ستاری و همراهان وی خواهد بود و در خصوص توانمندی نیروی انسانی، زیست بوم نوآوری و حمایت از ایده‌های نوآورانه برای رونق اقتصاد دانش بنیان گفت و گو می‌کنند.

شرکت در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان تهران و حضور در جمع فعالان اقتصادی استان اصفهان، پایان بخش سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و همراهان وی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056256

وب گردی

وب گردی