واژگونی تانکر حمل گازوئیل در جاده اراک/ راننده جان باخت

یک دستگاه تانکر ویژه حمل سوخت بر اثر برخورد با نرده‌های حاشیه جاده در کمربندی جنوبی اراک، واژگون شده و راننده آن در دم جان باخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، براساس اعلام سازمان آتش نشانی اراک، معاون عملیات این سازمان گفت: یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری حمل سوخت گازوئیل که در مسیر غرب به شرق( به طرف سه راهی خمین) در حال حرکت بوده، به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با تپه های اطراف جاده، متوقف شد.

وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که تانکر از شاسی جدا شده و اتاقک خودرو را نیز از جا کنده و به جلو پرتاب کرده بود که همین امر باعث محبوس شدن راننده در لابلای آهن پاره‌های اتاقک شده بود.

معاون عملیات این سازمان در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان با همکاری پلیس راهور، علائم هشدار دهنده را در مسیر تردد خودروها قرار داده و با بستن جاده از بروز تصادفات بعدی جلوگیری به عمل آورند. سپس ضمن ایمن سازی های لازم، با استفاده از تجهیزات مخصوص و ست هیدرولیک امداد و نجات، عملیات رهاسازی راننده را آغاز کردند.

وی ادامه داد: گروه دیگری از آتش نشانان با همکاری نیروهای خدمات شهری شهرداری اراک و با استفاده از یک دستگاه لودر، اقدام به پاشیدن خاک بر روی جاده که بر اثر نشت سوخت کاملا لغزنده شده بود، کردند و گازوئیلی که از تانکر بیرون می ریخت را به سمت کانال کنار جاده هدایت کردند.

وی گفت: با توجه به شدت برخورد تانکر با اتاقک خودرو و گیر کردن راننده بین آنها، عملیات رهاسازی راننده این خودرو نزدیک به دو ساعت به طول انجامید و این مرد جوان که در دم جان باخته و بدنش دو نیم شده بود، از لابلای آهن پاره های اتاقک خودرو خارج و به عوامل آرامستان تحویل داده شد.

وی افزود: این عملیات که نزدیک به 6 ساعت به طول انجامید با جابجایی و حمل تانکر توسط جرثقیل جهت انتقال به پارکینگ به پایان رسید و آتش نشانان تا خاتمه عملیات و اطمینان از رفع هرگونه خطر احتمالی در محل حادثه حضور داشته و پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056290

وب گردی

وب گردی