تخفیف 50‌درصدی آزمایشگاه‌های واحد بروجرد به پژوهشگران دانشگاه آزاد

مدیر آزمایشگاه تحقیقات ارشد شیمی واحد بروجرد گفت: اگر دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی به این آزمایشگاه مراجعه کنند تا 50‌درصد تخفیف و اگر دانشجویانی از خارج دانشگاه مراجعه کنند بر حسب پروژه خود می‌توانند تا 30‌درصد تخفیف دریافت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، شهاب شهرکی مدیر آزمایشگاه تحقیقات ارشد شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، در حوزه آزمایشگاه برتر به عنوان یکی از برگزیدگان هفتمین جشنواره فرهیختگان تقدیر شد. این آزمایشگاه که برای کارهای تحقیقاتی تاسیس شده است در قالب طرح ساها به محققان خدمات ارائه می‌دهد.

شهرکی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره علت انتخاب او به عنوان برگزیده در حوزه آزمایشگاه برتر گفت: در مرکز تحقیقات شیمی با توجه به وجود دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز، یک سری آزمایش‌هایی انجام می‌دهیم که معمولا در آزمایشگاه‌های معمولی کمتر انجام می‌شود. این آزمایش‌ها مثل پروژه‌های تحقیقاتی استادان در زمینه ارشد و دکتری شیمی، فتوشیمی، مهندسی شیمی و ... است.

او ادامه داد: دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان با این آزمایشگاه همکاری کرده و آزمایشگاه‌های ویژه خود را در این مرکز انجام می‌دهند. از سوی دیگر چندین دوره کارگاه‌هایی در ارتباط با دستگاه‌های پیشرفته مثل دستگاه جذب اتمی برگزار شد و دانشجویان تحقیقات خود را در این آزمایشگاه می‌گذرانند.

شهرکی تاکید کرد: در نهایت با توجه به حضور دستگاه‌های پیشرفته در این مرکز از جمله اپراتورهای متخصص به عنوان آزمایشگاه برتر شناخته شدند. در این آزمایشگاه 80 متر فضای مفید وجود دارد و بخشی نیز به عنوان فضای جنبی در نظر گرفته شده که محل نگهداری کپسول‌ها و تجهیزات ایمنی است.

مدیر آزمایشگاه تحقیقات ارشد شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تاکید کرد: دستگاه‌های پپیشرفته جذب اتمی، جذب مولکولی، ژنراتورهای مخصوص گاز نیتروژن، فلورسانس مولکولی و ... دستگاه هایی هستند که در زمینه کار تحقیقاتی در مقطع ارشد و دکتری شیمی تجزیه کاربرد دارند.

او ادامه داد: در این آزمایشگاه، علاوه بر جلسات مشاوره‌ای که متخصصان با پژوهشگران برگزار می‌کنند، چند درصد تخفیف برای پژوهشگران نیز در نظر گرفته شده است. این تسهیلات، هم برای استادان و دانشجویانی است که از بیرون به این آزمایشگاه مراجعه می‌کنند و هم برای افرادی است که عضو باشگاه پژوهشگران جوان هستند و تحقیقاتی در راستای این دستگاه‌ها انجام می‌دهند.

شهرکی در پایان درباره این تسهیلات گفت: اگر دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی به این آزمایشگاه مراجعه کنند تا 50‌درصد تخفیف و اگر دانشجویانی از خارج دانشگاه مراجعه کنند بر حسب پروژه خود می‌توانند تا 30‌درصد تخفیف دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056317

وب گردی

وب گردی