انفجار گاز مایع در منزل مسکونی سه مجروح بر جای گذاشت

انفجار مهیب ناشی از نشت پیک نیک در شب گذشته باعث تخریب بخشی از منزل مسکونی و همچنین مصدومیت سه نفر از ساکنان آن شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شیراز انفجار ناشی از نشت سیلندر گاز پیک نیک، ساعت 16 دقیقه بامداد شنبه 30 آذر در بلوار نیستان در شمال شهر شیراز، منجر به تخریب بخشی از یک منزل مسکونی و مصدومیت 3 شهروند ساکن در این منزل شد.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه شدت این انفجار به حدی بود که همسایگان اطراف واحد خسارت دیده، از منزل خارج شده و به خیابان پناه بردند گفت: علت این حادثه بی احتیاطی استفاده کنندگان از یک سیلندر گاز پیک نیک و جرقه ناگهانی منجر به انفجار بوده است.

وی با اشاره به مصدوم شدن 3 نفر نفر از ساکنان ساختمان، افزود: شدت انفجار به قدری بود که علاوه بر تخریب بخشی از منزل، باعث فروریختن در و پنجره و شیشه ها نیز گردیده بود.

عدلو گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق ساختمان و کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد محل شدند و تیم نجات نیز برای جستجوی محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان شده و تمامی قسمت های ساختمان مسکونی مورد کاوش و تجسس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از خروج هر سه مصدوم و تحویل آنان به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، آتش نشانان به ایمن کردن کامل محل حادثه مشغول شدند.

عدلو افزود: پس از جابجایی اجناس، آوار برداری در منزل مسکونی و ایمن کردن محل، نیروهای آتش نشانی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056326

وب گردی

وب گردی