برخی در کشور نان تحریم و مذاکره را می‌خورند

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره عده‌ای که با اصرار به دنبال تصویب لوایح FATF هستند، گفت: برخی در ایران نان تحریم و مذاکره را می‌خورند.

دانیال یادگاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های جنبش دانشجویی برای روشن شدن زوایای مختلف لوایح FATF اظهار کرد: فعالان دانشجویی توانسته‌اند با پیگیری‌های خود خطرهای لوایح FATF را برای افکار عمومی و مردم بیان کرده و از مسئولان به خوبی در این‌باره مطالبه‌گری کنند.

وی درباره عده‌ای که با اصرار به دنبال تصویب لوایح FATF هستند، گفت: برخی در جمهوری اسلامی ایران، نان تحریم و مذاکره را می‌خورند و متأسفانه در تصمیم‌گیری‌های خود به استقلال کشور، ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود و بهبود وضعیت معیشتی مردم نگاه نمی‌کنند؛ بلکه تمام موضوعات در سطح کشور را با عینک مذاکره می‌بینند.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با تأکید بر اینکه عده‌ای با مطرح کردن وجود دولت پنهان، قصد دور کردن افکار عمومی از مسئله لوایح FATF را دارند، خاطرنشان کرد: این لوایح خلاف منافع ملی، اقتصاد کشور، توان داخلی و مردم است، بر همین اساس اگر افرادی اصرار بر این موضوع دارند، جریان دانشجویی از آنها می‌خواهد مواردی که منجر به اثبات منافع این لوایح برای کشور می‌شود را برای مردم بیان کرده و به طور شفاف مشخص کنند.

یادگاری تصریح کرد: اگر برخی افراد با نگاه سیاسی یا کد‌های خاص خواهان تصویب لوایح FATF هستند و قصد تحمیل آن به مردم و نظام را دارند قطعاً دچار اشتباه بزرگی شده‌اند.

وی افزود: جنبش دانشجویی با تلاش‌های خود درباره شفافیت لوایح FATF فضای دانشگاه را با خود همراه و مردم را آگاه کرده است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به تحصن‌های جنبش دانشجویی مقابل مجلس برای شفاف‌سازی لوایح FATF گفت: همراهی مردم با تلاش‌های خود را دیدیم که نشان از بسترسازی خوب فعالان دانشجویی ددارد. مردم با تلا‌ش‌های صورت گرفته نسبت به لوایح FATF آگاهی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056356

وب گردی

وب گردی