شورای تخصصی دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

بیست و ششمین جلسه شورای استان و شورای تخصصی دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ایرانشهر، بیست و ششمین جلسه شورای استان و شورای تخصصی دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و حجت الاسلام والمسلمین ایمانی خواه رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.

دکتر کلانتری در این جلسه گفت: منطقه سیستان و بلوجستان مرز مشترک آبی و خاکی طولانی با کشورهای همسایه دارد و استانی با قابلیت توسعه زیاد است و دانشگاه آزاد اسلامی در این استان فضای زیادی برای کار دارد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از 30 درصد از تعداد دانشجویان استان محور آموزش عالی در استان است و نیاز به سرمایه گذاری فراوان دارد.

همچنین حجت الاسلام شریفانی گفت: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها می توانند بازوی خوبی برای مدیریت دانشگاه باشد و بسیاری از مشکلات واحدهای دانشگاهی را حل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056360

وب گردی

وب گردی