برترین کتاب‌های علمی سال 2019 کدامند؟

سالی که گذشت با چاپ کتاب‌های مختلف علمی همراه بود که در این میان برخی از آن‌ها پر‌مخاطب‌تر از دیگری بودند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کتاب‌های مختلف علمی در سال 2019 به چاپ رسیده‌اند که برخی از آن‌ها توجه‌ بیشتری به خود جلب کرده‌اند.

در ادامه مجموعه‌ای از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم.

Mama’s Last Hug

شادی، همدلی، ترس، حسادت، انزجار، غم و اندوه و احساسات دیگر در قلمرو حیوانات دیده می‌شود، یک متخصص نخستی‌شناسی در این کتاب نشان می‌دهد که این واکنش‌های حیوانات ممکن است به ارائه بینش درباره منشأ احساسات انسانی منجر شود.

Slime

«Slime» گونه‌ای از جلبک‌هاست که میلیاردها سال محیط کره زمین را شکل داده‌اند و برای بشر در همه چیز از کشاورزی گرفته تا صنعت مفید بوده است. این کتاب در مورد این جلبک‌هاست.

Symphony in C

این کتاب بیوگرافی در مورد کربن است که پر از واقعیت تاریخی در مورد نقش اساسی این عنصر در شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی و جامعه بشری است.

Something Deeply Hidden

در این کتاب خواندنی، فیزیکدان پرونده‌ای برای تفسیر مکانیک‌های کوانتومی در جهان ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد نتایج احتمالی آزمایش‌های کوانتومی واقعی هستند و منجر به شکل‌گیری جهان‌های مختلف می‌شوند.

Moonbound

در سبک رمان گرافیکی، این کتاب بازخوانی هیجان انگیز از فرود آپولو 11 را روی ماه نشان می‌دهد که داستان‌های کلیدی از تاریخ نجوم و اکتشافات فضایی است.

The Second Kind of Impossible

یک فیزیکدان از آزمایشگاه به بیابان سیبری سفر می‌کند تا به اثبات شبه‌کریستال‌ها (نوعی شکل ساختاری منظم فاقد تناوب تکراری) در طبیعت بپردازد.

Invisible Women

یک روزنامه‌نگار با استفاده از مثال‌های پزشکی، اقتصادی و موارد دیگر نشان می‌دهد تحقیقاتی که به عنوان یک هنجار تلقی شده و از جمع آوری داده‌ها در مورد زنان غفلت می‌کند، سلامت و رفاه آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

Archaeology from Space

یک باستان شناس توری جذاب از گذشته، حال و آینده باستان شناسی فضایی را هدایت می‌کند که از ماهواره‌ها و سایر تکنیک های سنجش از دور برای کشف مکان های باستانی روی زمین استفاده می‌کند.

Fruit from the Sands

این کتاب در مورد تجارت سیب، برنج، چای، گندم و سایر عناصر محبوب به آسیا و از طریق مسیر باستانی جاده ابریشم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056365

وب گردی

وب گردی