رشته‌های جدید تکمیل ظرفیت کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای اعلام شد

رشته‌های جدید مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رشته‌ محل‌های جدید (سری دوم) برای مرحله تمدید پذیرش دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

متقاضیان تحصیل در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی می‌توانند با مطالعه رشته‌های جدید علاوه بر رشته‌هایی که در اطلاعیه ۵ آذر ماه اعلام شده است، نسبت به ثبت‌نام در این رشته‌های تحصیلی اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با مشخص کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه به موسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

تمامی داوطلبانی که قبلا براساس اطلاعیه ۵ آذر در یکی از رشته‌محل‌های اعلام شده در موسسات آموزش عالی ثبت‌نام مشروط کرده‌اند، هم در صورتی که متقاضی ثبت‌نام در یکی از کدرشته‌محل های جدید اعلام شده هستند باید با مراجعه به موسسه‌ای که قبلاً در آن ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به انصراف از ثبت‌نام اقدام کرده و پرینتی از تقاضانامه ثبت‌نامی را از آن موسسه قبلی دریافت کنند و به موسسه جدید تحویل دهند.

جداول سری دوم رشته محل های جدید علاوه بر رشته های مندرج در اطلاعیه ۵ آذر در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی نظام جدید فنی‌و حرفه‌ای سال ۱۳۹۸ در اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056367

وب گردی

وب گردی