کادرسازی اولویت فعالیت‌های اتحادیه سوم دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان (اتحادیه سوم) گفت: این اتحادیه با توجه به اهمیت فعالیت‌ دانشجویان در دانشگاه‌ها و ایجاد جریان‌های مطالبه‌گری از جنش دانشجویی، اولویت فعالیت خود را کادرسازی قرار داده است.

امیر داداشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اولویت فعالیت‌های اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات این اتحادیه در ماه گذشته برگزار شد، هنوز اعضای شورای مرکزی، سیاست‌های کلان اتحادیه را به درستی اولویت‌بندی نکردند.

وی با تاکید بر کادرسازی و تربیت نیروی انسانی در فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد: اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان با توجه به اهمیت فعالیت‌ دانشجویان در دانشگاه‌ها و ایجاد جریان‌های مطالبه‌گری از جنش دانشجویی اولولیت فعالیت خود را کادرسازی قرار داده است.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان بیان کرد: برگزاری تریبون آزاد، مناظرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نشست‌های علمی در راستای پرورش نیروهای انقلابی در دانشگاه‌هاست؛ زیرا با توجه به بیانات امام خمینی(ره) که دانشگاه را کارخانه انسان‌سازی معرفی کردند، اعتقاد داریم دانشجویان باید در دانشگاه‌ها تربیت شوند تا بتوانند برای انقلاب سرباز موفق و کارآمدی باشند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه بیان کرد: دفاتر عضو اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان برای معرفی شاخص‌های نماینده اصلح به دانشجویان و مردم، برنامه‌های متنوعی در دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند؛ اما در سطح اتحادیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ ویژه‌برنامه‌ای برگزار نخواهد شد و قصد ورود به انتخابات را نداریم.

داداشی با تاکید بر تعامل سازنده بین اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: سه اتحادیه‌ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاملا هماهنگ با یکدیگر عمل می‌کنند و در مبانی فکری و هدف‌گذاری دارای اشتراکات بسیاری هستند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه در حال حاضر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان 25 دفتر عضو در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی دارد، گفت: این دفاتر در دانشگاه‌ها فعالیت‌های مناسبی دارند و هر سال تعداد اعضای خود را نسبت به سال گذشته افزایش می‌دهد.

وی ارتباط و تعامل بین تشکل‌ها را عامل موفقیت جریان دانشجویی دانست و گفت: اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال برقراری ارتباط با سایر اتحادیه‌های دانشجویی هستند و برای رسیدن به این هدف تلاش‌هایی انجام شده است.

داداشی با بیان اینکه جلسات شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ها و اهداف اتحادیه سوم تا انتهای سال 98 تهیه، تنظیم و به اداره‌کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056373

وب گردی

وب گردی