همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با شهرداری، آتش نشانی و سازمان بهشت زهرا تهران

واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحد کرج با انعقاد 5 تفاهم نامه به همکاری با آتش نشانی و شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا می پردازند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در نمایشگاه هفته پژوهش کشور که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب 5 تیم به نمایش گذاشته شد. شرکت شهرسازی ارگ آفرین به نمایندگی از مرکز رشد واحد کرج نیز به همراه 4 تیم دیگر در این نمایشگاه حضور یافته و نمونه نمایشگاهی فناوری رصدخانه مدیریت شهری را به نمایش گذاشت.

این دستاورد پژوهشی مورد بازدید بسیاری از مسئولین دانشگاهی و کشوری از جمله دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و تیم های تخصصی شرکت های خصوصی، دانشگاه ها و شهرداری تهران قرار گرفت.

انتهای پیام /

حاصل این بازدیدها برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج انعقاد 5 تفاهم نامه با عنوان های طراحی سامانه شارنما(رصدخانه سازمان اسناد) با سازمان مشاور شهرداری تهران، سامانه رصد و کنترل عملیات و داشبورد مدیریتی با سازمان آتش نشانی تهران، مطالعات طراحی مدل پایش حریم و سطح شهر تهران جهت کنترل تخلفات ساختمانی و سدمعبر با سازمان شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، هوشمندسازی آبیاری فضای سبز و مانیتورینگ خودرو با سازمان بهشت زهرا و سامانه تحلیل اطلاعات مکان محور انتشار گازهای شیمایی(سمی و بودار) در سطح شهر تهران با دفتر محیط زیست معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بود.

این تفاهم نامه های همکاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور نمایندگان قانونی طرفین به امضا رسیده و رسمیت یافت.

کد خبر: 1056403

وب گردی

وب گردی