دانشجویان برای فعالیت‌های تشکیلاتی باید دغدغه‌مند باشند

دانشجوی برتر دانشگاه آزاد واحد تبریز گفت: امروز برخلاف تصور عموم، بسیاری از کسانی که در نهادهای انقلابی و دانشجویی حضور دارند، جزو دانشجویان نخبه دانشگاه‌‌‌های مختلف در سراسر کشور هستند.

میلاد عبدی دانشجوی برتر دانشگاه آزاد واحد تبریز در گفت‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره دلایل موفقیت خود و کسب عنوان دانشجوی برتر گفت: در حال حاضر، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته علوم‌سیاسی هستم و با توجه به کسب معدل بالای نوزده، جزو دانشجویان ممتاز این رشته محسوب می‌‌‌شوم که با اتمام ترم 5 موفق به دریافت مدرک لیسانس خواهم شد.

وی درباره فعالیت‌‌‌‌‌‌های فرهنگی خود تشریح کرد: در طی دوران دانشجویی، فعالیت‌‌‌های مختلف فرهنگی داشتم از جمله این فعالیت‌‌‌‌‌‌ها، می‌‌‌‌توان به تاسیس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اشاره کرد. در حال حاضر هم دبیر بین‌‌‌‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور هستم. در سال های دانش‌‌‌‌آموزی هم جزو بسیجیان فعال در امور فرهنگی و اجتماعی بودم.

دانشجوی برتر دانشگاه آزاد واحد تبریز در ادامه درباره اثرگذاری فعالیت‌‌‌‌‌‌‌های تشکیلاتی بر رشد اجتماعی دانشجویان خاطرنشان کرد: بدون تردید، حضور دانشجویان در فعالیت‌‌‌‌‌‌‌های تشکیلاتی و دغدغه‌‌‌‌مندی آنها نسبت به مسائل اجتماعی، علاوه بر رشد فردی، منجر به اثرگذاری بخش دانشجویی در ایجاد جریان صحیح با شناخت دقیق مسائل روز در جامعه همراه خواهد بود.

عبدی درباره نقش دانشجویان بر تحولات اجتماعی تصریح کرد: بستر اصلی مسئولیت‌‌‌‌‌‌پذیری و اثرگذاری دانشجویان بر تحولات جاری در جامعه مرتبط با تشکل‌‌‌ها و جریان‌‌‌‌های دانشجویی است که با بررسی عمیق تحولات اجتماعی، موضع‌‌‌‌گیرهای خاصی را نسبت به مسائل مختلف انجام می‌‌‌دهند. به این ترتیب، افراد دغدغه‌‌‌‌‌‌‌مند وارد تشکل‌‌‌‌‌‌‌‌های دانشجویی می‌‌‌شوند و امروز برخلاف تصور عموم، بسیاری از کسانی که در این نهادهای انقلابی و دانشجویی حضور دارند، جزو دانشجویان نخبه دانشگاه‌‌‌های مختلف در سراسر کشور هستند.

دانشجوی برتر دانشگاه آزاد واحد تبریز درباره پرورش روحیه امید در دانشجویان یادآور شد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت روحیه امید و خودباوری، توجه به این امر در دانشگاه آزاد، سرلوحه کار قرار گرفته و تیم مدیریتی جدید در این دانشگاه با پررنگ کردن نقش بخش نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و توجه به ارائه صحیح ارزش‌‌‌‌های انقلابی نقشی موثر در پرورش روحیه امید در دانشجویان دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056415

وب گردی

وب گردی