تولید 80 مقاله پژوهشی در دانشگاه صداوسیما

معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در یک سال گذشته توسط استادان دانشگاه صدا و سیما تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رجب علی طهماسبی در نشست پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید که ظهر امروز دوم دی ماه در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد، گفت: پژوهش اهمیت بسیاری در دانشگاه‌ها و کشور دارد؛ زیرا عامل پیش‌رونده و کلیدمحور توسعه سازمانی است.

معاون علمی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: در حال حاضر سازمان صدا و سیما و حوزه رسانه نیازمند پژوهش های عمیق است تا جامعیت رسانه از طریق آینده پژوهشی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: اداره پژوهش در دانشگاه صدا و سیما بر خلاف سایر دانشگاه‌ها وجود دارد و تا بتوان با کمک آن ظرفیت‌های علمی در این دانشگاه شکوفا شود.

طهماسبی بیان کرد: دانشگاه صدا و سیما از سال ۹۲ رسما دانشگاه شد، این دانشگاه توانسته ۱۸ عنوان کتاب تخصصی در حوزه رسانه ارائه دهد.

این استاد دانشگاه صدا و سیما عنوان کرد: یک میلیارد قرارداد بیرون سازمانی با شرکت‌ها بسته شده تا استادان بتوانند در خارج دانشگاه‌ها نیز اثر بخشی پژوهشی داشته باشند.

وی ادامه داد: ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در یک سال گذشته توسط استادان دانشگاه صدا و سیما تولید شده است.

طهماسبی خاطر نشان کرد: استادان دانشگاه صدا و سیما در ارتقای علمی و پژوهشی دانشگاه تاثیر گذار هستند. همچنین 2 فصلنامه علمی و پژوهشی در این دانشگاه منتشر می‌شود.

معاون علمی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما از طریق این دانشگاه حلقه‌های علمی تشکیل می‌دهد تا نیازهای علمی سازمان برطرف شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های تبادل علم و اطلاعات با بهره‌مندی از دانشمندان جهان اسلام با همکاری بنیاد مصطفی در دانشگاه صدا و سیما در سال گذشته برگزار شد.

به گفته طهماسبی؛ دانشگاه صدا و سیما با تکیه بر ظرفیت‌های علمی خود، در حوزه بازی‌های رایانه‌ای نیز ورود موفقیت آمیزی داشته است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1056450

وب گردی

وب گردی