به‌روز‌رسانی‌های جدید تسلا را از دست ندهید

شرکت تسلا اعلام کرد: به‌روز‌رسانی‌های جدید این شرکت شامل مواردی مانند پیش‌نمایش کامل رانندگی خودکار و تشخیص صدا بهبود یافته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «ایلان ماسک» مدیر‌عامل شرکت تسلا اعلام کرد که به روزرسانی گسترده شامل ارتقای سیستم تشخیص صدا از جمله خواندن و ارسال پیام متنی، تجسم بهتر رانندگی و برخی موارد جزئی دیگر است.

شاید قابل توجه‌ترین مورد این به‌روزرسانی بهبود رانندگی دیداری باشد که صاحبان تسلا در نمایشگرهای خود مشاهده می‌کنند. تجسم در حال حاضر شامل نمایش اشیای اضافی، از جمله چراغ‌های رانندگی، علائم توقف و انتخاب علائم جاده می‌شود.

اگرچه به احتمال زیاد این همان چیزی است که ماسک از آن به عنوان پیش نمایش کامل رانندگی یا FSD یاد می‌کند؛ اما این اشیای اضافی تاثیری در عملکرد خودرو ندارند. تسلا هشدار داد که مالکان هنوز هم باید به این علائم مختلف و نشانه‌های جاده‌ای توجه کرده و به آنها پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که این پیشرفت‌های تصویری رانندگی فقط در اختیار مالکانی است که پس از آوریل 2019 ماشین خود را خریداری کرده‌اند.

همچنین تسلا در حال اصلاح مجدد دستورات صوتی خود است و به کاربران این امکان را می‌دهد با شیوه‌ای طبیعی‌تر با خودرو ارتباط برقرار کنند. این شرکت در اولین نسخه، روی دستوراتی متمرکز شده که نیاز به لمس صفحه را به حداقل می‌رساند. تشخیص صدا نیز اکنون با ارسال و دریافت پیام‌های متنی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056493

وب گردی

وب گردی