کاپ نایب قهرمانی لیگ جهانی کشتی در دستان رئیس دانشگاه

کاپ نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد در مسابقات لیگ باشگاه‌های جهان به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای عالی ورزش از دقایقی پیش در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد آغاز شد. در این جلسه که با حضور دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای عالی ورزش، حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد و دیگر اعضا برگزار شد، کاپ نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد در لیگ باشگاه های جهان به دکتر طهرانچی اهدا شد.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد و علی نژاد، رئیس فدراسیون ووشو، سرپرست معاونت فنی وزارت ورزش و دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد آغاز شد و گزارشی کوتاه از موفقیت های تیم کشتی آزاد دانشگاه، به حضار ارائه‌ شد.

در ادامه این بحث، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز به عنوان مهمان ویژه به جلسه اضافه شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.
دکتر طهرانچی، رئیس شورای عالی دانشگاه، در این مراسم دقایقی برای حضار به صحبت پرداخت و از اعضای تیم کشتی و علیرضا دبیر درخواست کرد تا در مورد ساختار یک تیم علمی کشتی و همچنین شیوه های گسترش آن صحبت کنند.

در ادامه بحث علیرضا رضایی، مدیر فنی دانشگاه آزاد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیم کشتی دانشگاه آزاد، به معرفی حسین جلالی نژاد یکی از پدیده های این فصل لیگ کشتی پرداخت که با پیراهن تیم کشتی دانشگاه آزاد در وزن ۹۲ کیلوگرم به نایب قهرمانی لیگ رسید.

حسین جلال نژاد، پدیده این فصل تیم کشتی تا شش ماه قبل از ورود به تیم دانشگاه آزاد، در یکی از مکانیکی های تهران مشغول به کار بود و سابقه کشتی حرفه ای نداشت اما با معرفی به علیرضا رضایی و حضور در تیم کشتی دانشگاه آزاد به نایب قهرمانی کشور رسید.

در ادامه بحث، علی نژاد، دبیر شورای عالی ورزش ضمن تقدیر از اعضای تیم کشتی از آنها خواست که با توجه به سخنان دکتر طهرانچی‌، برنامه مدونی برای حضور ساختارمندتر در فصل بعد مسابقات داشته باشند.
وی تلاش مربیان و اعضای تیم را ستود و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا زند سرپرست تیم کشتی نیز با ارائه گزارشی خطاب به حضار، بر هدفمندتر شدن تیم برای فصل بعد تاکید کرد و گفت: با هماهنگی مدارس سما و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای فصل بعد در استعدادیابی قوی تر و موفق تر می شویم.

زند تاکید کرد: برنامه های بسیار زیادی برای فصل بعد داریم و امیدواریم که با مساعدت دانشگاه آزاد به موفقیت های بیشتری برسیم.

هادی حبیبی سرمربی تیم دانشگاه آزاد نیز در صحبت هایی کوتاه، ضمن تشکر از حمایت های دانشگاه آزاد و مسئولان فدراسیون، حضور علیرضا دبیر در فدراسیون را برکتی برای کشتی خواند و اظهار امیدواری کرد که با تداوم حضور او کشتی روزهای بهتری داشته باشد.

حبیبی موفقیت تیم را به دلیل زحمات همه اعضا خواند و از دکتر طهرانچی درخواست کرد تا از تمام اعضای تیم تقدیر شود که این درخواست با موافقت رئیس دانشگاه همراه شد.

در ادامه جلسه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز دقایقی به صحبت پرداخت.

او خود را شاگرد دکترطهرانچی در دانشگاه بهشتی خواند و گفت : حمایت های وی همیشه در یاد من هست و همچنان نیز تداوم دارد. باعث خوشحالی است که دانشگاه آزاد به کشتی بازگشت. رابطه من و جوانمرد رابطه دو گوش شکسته است و صحبت های و تعامل ما منجر به بازگشت تیم دانشگاه به لیگ شد.
دبیر در ادامه با تشکر از علی نژاد گفت: دانشگاه آزاد با هزینه اندکی که در لیگ کشتی انجام داد باید ششم می شد اما تیم کشتی هم در لیگ برتز سوم شد و هم در مسابقات لیگ باشگاه های جهان مقام دوم را کسب کرد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد به ورزش و ورزشکاران لطف زیادی کرده است. ورزشکاران زیادی هستند که به دانشگاه آزاد دین دارند و باید با بازگشت به تیم های این باشگاه بزرگ، دین خود را ادا کنند. من خودم دانشگاه آزادی نیستم اما خدمات این دانشگاه به ورزشکاران قابل کتمان نیست.
دبیر در پایان صحبت های خود، به مدارس سما اشاره کرد و گفت: روس ها همین مدارس را برای کشتی دارند و کشتی گیران را در این مدارس آموزش می دهند. سما هم برای دانشگاه آزاد یک سرمایه است.

در ادامه جلسه، جام نایب قهرمانی مسابقات باشگاه های جهان، به دکتر طهرانچی تقدیم شد و او هم این جام را به موزه باشگاه اهدا کرد. دکتر طهرانچی و علیرضا دبیر در ادامه جلسه تفاهم نامه ای بین دو مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی امضا کردند.

در جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد، از اپلیکیشن برخیز رونمایی شد. این اپلیکیشن توسط دانشجویان واحد قزوین طراحی شده و مخصوص تمرینات ورزشی است.
موسی خانی، رئیس واحد قزوین با حضور در جلسه شورای عالی ورزش ضمن معرفی این اپ، از موافقت وزارت ورزش با استفاده از این نرم افزار هوشمند در سیستم های ورزشی کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بر خلاف دستور وزارت ورزش از استفاده از این اپ در مجموعه ورزشی انقلاب جلوگیری به عمل آمده که جای تاسف دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056496

وب گردی

وب گردی