رشته تحصیلی کشتی در مقطع لیسانس راه اندازی می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی در تفاهم نامه ای توافق کردند که رشته تحصیلی کشتی در مقطع لیسانس در برخی واحدهای دانشگاه آزاد راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان مرکزی برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری در راستای ارتقا سطح سلامت و تندرستی جامعه و همکاری و مشارکت دستگاه ها و دست اندرکاران ورزش و تربیت بدنی کشور امضا کردند.

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، برگزاری جشنواره ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با کشتی در بین دانشجویان، ایجاد شادابی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته کشتی، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت های رشته کشتی در دانشگاه ها، شناسایی دانشجویان مستعد در رشته کشتی و بهره‌گیری از آنها در تیم های ملی کشور و... به امضا رسیده است.

استعدادیابی در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی و تداوم آن در ورزش دانشگاهی با راه‌اندازی مدارس کشتی، راه‌اندازی رشته تحصیلی کشتی در مقطع کارشناسی در برخی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری، همکاری در برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی در زمینه توسعه رشته کشتی و... از جمله موارد مورد تأکید در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056510

وب گردی

وب گردی