اعضای کانون دانشجویی هلال احمر واحد اردبیل مشخص شدند

مدیر امور دانشجویی واحد اردبیل از برگزاری انتخابات شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر و انتخاب اعضای و دبیر این کانون خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل، مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: هشتمین انتخابات شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با استقبال خوب دانشجویان برگزار و پس از شمارش آرا فرشید آذری به عنوان دبیر کانون و عرفان حسینی، حسن یوسفی، سینااکبرزاده، فرشید آذری و علی محرمی به عنوان شورای اجرایی و همچنین علی عظیمی و آیدا یوسفی به عنوان عضو علی البدل کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انتخاب شدند.

اکبر قاسمی ادامه داد: کانون دانشجویی هلال احمر نهادی دانشجویی، غیرسیاسی و غیر دولتی است که در جهت تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسانها، کوشش در برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار در میان ملتها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسانها به منظور تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تشکیل می‌شود.

وی در مورد اهداف این کانون گفت: جذب و تربیت دانشجویان به منظور آماده ساختن آنان در انجام خدمات امدادی و اجتماعی مورد نیاز جامعه به ویژه هنگام بروز حوادث طبیعی و غیرمترقبه، تقویت حس مشارکت جویی و نیکوکاری بین جوانان دانشجو وکمک به وفاق و همدلی بین قشر دانشگاهی با اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار نیازمند و آسیب دیده، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزشهای الهی و انسانی و ... مهم ترین هدفهای کانون دانشجویی هلال احمر است.

قاسمی ادامه داد: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فعالیت خود را از سال 82 شروع کرده و یکی از کانونهای پیشرو و فعال در انجام فعالیتهای فرهنگی و بشردوستانه در سطح کشور است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056534

وب گردی

وب گردی